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jESUSfISTUS

Same Structure/Archietectur on Buildings?

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Ich finde das es nicht sein kann das immer alle häuser gleich aussehen.

Als ich Arma2 DayZ Free gespielt habe war dies auch einer meiner beanstandungen an das spiel. ( und zu wenige mitspieler also weniger leute zum auflauern was ja jetzt nicht mehr so ist xD)

Es kann nicht sein dat nur weil die Leute zu faul sind, dass sie immer die selben häuser einbauen----

Und dann haben sie die Wände zu dünn und darum buggt mann da durch.

Am anfang von DayZ SA war es ja wirklich schlimm.....

 

Und nun setzen sie die neue schule einfach 3 mal rein....oder 5 mal alles mist..

Ein armes schwein hat es in was weiss ich wie vielen std gebaut und sie setzen es einfach rein...

dann kanten glätten...

schweinerei sowas.

 

 

 

Es ist nicht gut immer das selbe haus zu setzen.

Besser währe immer ein neues anderes Haus.

 

Und ich finde wenn sie einen mapeditor nur fuer hausarchitektur rausgeben würden.....dann könnten sie sich bald vor neuen community häusern kaum retten.

die müssten sie nur noch einfügen.

Es kann alles so einfach sein xD

 

Und ich finde es schade das sie nicht wen anstellen der denen unsere ideen übersetzt....

 

Bei Far Cry 2 haben wir auch eine Map gebaut die aus 6 einzelteilen bestand...wir hatten viele kleinere tolle dinge da...

zum beispiel ein labyrinth....

oder einen drachen mit dem mann von oben nach unten über die map fliegen konnte...

oder einen fluss mit nebenarmen...

einen berg......

ein moor......da war alles.....aber in ....wir haben immer kleine teilstücke gebaut und dann weiter gespeichert.

aber es sah nie was gleich aus....nie...und das war uns wichtig...

und am ende war es die beste map die wir jeh gebaut hatten....und mit 4 spielern hätte es sogar spass gemcht wenn ich vier controller gehabt hätte xD

 

jedenfalls ist der punkt das die strasse immer gleich aussieht...egal wo...wege habt ihr auch...was weiss ich...50 verschiedene vegetationen von pflanzen...

etliche häuser....

aber warum denn bitte immer die selben häuser in allen möglichen dörfern wo dann auch noch genau im gleichen haus das selbge spawnt...

sowas sind dinge die nciht sein müssen oder nciht angehen können-----

 

DayZ ist das beste Spiel der Welt...doer wird es werden.....

Aber diese kleineren Fehler müssen weg.

 

Ich sage nur Morrowind und dann Oblivion und nun ..... und nun machen se die gleiche scheisse online aber es iss genau wie Oblivion...mit den selben bugs und fehlern.

Es kann nciht sein das die leute alte Ideen imemr weiter als neue verkaufen wollen.

 

Und darum baut Ihr neue Häuser.

Und am besten lasst Ihr sie euch von der Community bauen und wählt die besten dann aus und baut damit dayz neu...

 

Und ich möchte euch auch nicht Liebloses dahingeklatsche vorwerfen weil das ist nicht DayZ...DayZ iss das beste spiel seit mehr als 10 jahren...nach counter strike das wohl mächtigste spiel aller zeiten...nach Moonstone aufm Amiga

 

 

 

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I find that it can not be always all the houses look the same.

When I was playing DayZ Free Arma2 this was also one of my complaints about the game. (And a few players so less people to waylay what indeed no longer so is xD)

It can not be dated only because people are too lazy that they always incorporate the same houses ----

And then they have the walls too thin and therefore Man buggt through it.

At the beginning of DayZ SA it was really bad .....

 


And now they put the new school just 3 items, .... or 5 times all fucked ..

A poor pig has it in what I know how built many hours and they put it simply pure ...

then smooth edges ...

mess something.

 

 

 


It's not good to always set the same house.

Better still would be an new another house.

 


And I think if they would give out a MapEditor residents only architecture ..... then they could soon face new community homes swamped.

they need only to insert.

Everything can be so simple xD

 


And I find it a pity that they do not do wen of which translated our ideas ....

 


In Far Cry 2 we also have a map built which consisted of 6 parts ... we had as many smaller great things ...

For example, a maze ....

or a kite could fly with the man from top to bottom on the map ...

or a river with tributaries ...

a mountain ......

a moor ...... there was everything ..... but .... we have always built small pieces and then stored.

but it never never saw what alike .... ... and that was important to us ...

and at the end it was the best map we had jeh built .... and with 4 players there would even gemcht fun if I had four controllers had xD

 


Anyway, the point that looks the street always the same ... no matter where ... ways you also ... I know ... 50 different vegetations of plants ...

several houses ....

but why Always the same houses in all sorts of villages where then also exactly in the same house the selbge spawns ...

something are things that need to be nciht or can nciht tackle -----

 


DayZ is the best game in the world ... doer will be .....

But these minor mistakes have gone.

 


I'm just saying Morrowind and Oblivion then and now ..... and do now se the same shit online but it iss just like Oblivion ... with the same bugs and errors.

It may be the nciht want people sell old ideas imemr further than new.

 


That's why building your new homes.

And best you let it build you from the community and choose the best and then builds new order dayz ...

 


And I you do not want to accuse Loveless dahingeklatsche because that's not DayZ DayZ iss ... the best game for more than 10 years after ... Counterstrike encouraging the most powerful game ever ... after Moonstone Amiga

Edited by BioHaze

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They plan on detailing structures and entire towns at a much later date in development.

 

Also, this is an English only section of the forum.

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Okay, so there's not a great variety of building models. I think he also suggests that the community design buildings, the best of which can be chosen by the devs and included in the game.

 

I imagine we'll see more variety down the line. I certainly hope there won't be 'food houses' and 'gun houses'. Residential loot should be random in all residential buildings. Piano house, for example, shouldn't be almost guaranteed to spawn a shotgun or a mosin. Having said that, I don't think that piano house is much good in 0.57, but you get the picture.

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Hello there

 

Random shaders should help with some of the repetition. So although you may see similar buildings there should be at least colouration change.

 

Rdgs

 

LoK

Edited by orlok

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I'm not even going to bother responding to you in German, because obviously what you tried to do here is to obfuscate your rant, hoping noone in the staff would really understand you.

 

This is an English Forum, please stick to it.

 

Und ich finde es schade das sie nicht wen anstellen der denen unsere ideen übersetzt....

 

You mean, like a German that is a Moderator on the Forum and part of the translation Team? Yeah, right. What a shame there's no Germans here in the staff.... :ph34r:

 

 

 

Es kann nicht sein dat nur weil die Leute zu faul sind, dass sie immer die selben häuser einbauen----

Und dann haben sie die Wände zu dünn und darum buggt mann da durch.

 

Don't bother coming here if you don't understand how game development works. The buildings that are still in are going to change overtime, but don't expect the designteam to be able to push out 1,000 new buildings when development really only started not that long ago. We still have more than enough time to see more buildings and a bigger variety to come.

 

 

Locked.

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