Jump to content
STiNkYh (DayZ)

Active Swedish DayZ clan

Recommended Posts

This post is going to be in swedish, but it will be a recap in English at the end

Tjenare alla survivors! ^^

Jo, jag och en vän har startat en DayZ klan som har funnits ett tag nu, FLaRe AwAY, [FLAw].
Vi är en aktiv klan med både hemsida och roliga minnen, och även Teamspeak 3 som vi samlas i för att lira!
Vi söker medlemmar , och de enda kraven för att kunna ansöka är
¤ Du ska kunna tala och förstå svenska
¤ Du ska ha någon sorts erfarenhet av DayZ
¤ Du ska ha Mic och Teamspeak3
¤ Du ska kunna jobba i grupp, och även solo.
¤ Du ska även kunna hålla koll på regler och riktlinjer med eget ansvar

 

Om du är intresserad eller har några frågor, kan du ta kontakt med oss på http://flareaway.shivtr.com//'>http://flareaway.shivtr.com// , eller hoppa in på våran TS3 se-voice2.fragnet.net:10047 !

Hoppas vi får ta och spela med dig snart ^^



English:(Outdated info) Hello all the survivors out there!
Me and a friend of mine started a DayZ clan that have existed for a while now, FLaRe AwAY, [FLAw].
We are a small but very active clan, with both a site and funny memories, and also a TeamSpeak server that we use

We are looking for members right now, and the only conditions to apply to FLAw is
¤ You must know how to speak and understand Swedish.
¤ You must have some experience of DayZ.
¤ You must know how to work as a group, and also solo.
¤ You have to keep updated to the rules and conditions of FLAw at all times.

If you are interested or have some questions, then you can take contact with us on www.flareaway.guildportal.com/

Hope we can play with you soon!

Edited by STiNkYh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, jag har kört väldigt mycket solo DayZ men det skulle vara skoj att köra med andra. Ring gärna upp mig på Skype: "Filas02"

(Känner till det mesta som behövs kännas till när det gäller DayZ så där finns det inget problem)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halloj, hittade denna tråd nu. Är klanen fortfarande aktiv? Vilken server spelar ni på? Är ganska ny i DayZ och har redan förstått att det blir enklare/roligare om man har några att teama med :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

Jag är intresserad att få någon att spela med nu när kompisarna slutat med dayz!
mvh, Segerbyn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

Jag är intresserad att få någon att spela med nu när kompisarna slutat med dayz!

mvh, Segerbyn

Bara att ta sig till våran hemsida, reggistrera sig och göra en ansökan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

 

Är sugen på att köra med några svenskar och vill joina denna klanen. Adda mig gärna på skype: ludde.b-l

Share this post


Link to post
Share on other sites

jag splar dayz nästan varje dag solo men vill gärna vara med i en grupp. Skype:korven.2000 ()stea: superpro141

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo! 22 år och vill gärna lira lite dayz i grupp.. adda min skype tokkelokke14

Hej, vår grupp har igenomgått en del förändringar, vänligen besök vår hemsida för mer information eller joina våran Teamspeak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×