Jump to content
STiNkYh (DayZ)

Active Swedish DayZ clan

Recommended Posts

När kommer ni in och testar modden?

 

:)

Jag vet tyvärr inte vad du pratar om just nu, du är där emot också välkommen att besöka vår hemsida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jag vet tyvärr inte vad du pratar om just nu, du är där emot också välkommen att besöka vår hemsida.

Det har jag gjort, Ser att ni spelar DayZ SA, originalet heter DayZ Mod och jag driver Europas största server.

 

Tyckte det var kul för att ni också är svenskar.

 

Ses.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjena, Är 17 år och lirar dayz, Och skulle gärna vilja spela i en grupp, Är de bara o joina ts3 och fråga om man får joina elr? :)

Edited by DirtyD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det har jag gjort, Ser att ni spelar DayZ SA, originalet heter DayZ Mod och jag driver Europas största server.

 

Tyckte det var kul för att ni också är svenskar.

 

Ses.

Vi är fullt medvetna om att orginalet är en modd till Arma2:OA och vi kommer ursprungligen där ifrån.

Om vi ågon gång i framtiden återgår till Att vara en klan som spelar Modden istället för den grupp vi är nu så ska vi ha din DayZ modd server i åtanke.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjena, Är 17 år och lirar dayz, Och skulle gärna vilja spela i en grupp, Är de bara o joina ts3 och fråga om man får joina elr? :)

du är välkommen att joina TS'n men jag rekomenderar att också läsa på vårat forum lite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×