Jump to content
DayZ-Sverige

[SWE] Svensk klan söker medlemmar och spelare

Recommended Posts

So... since I'm only looking for Swedish players, i will do this in swedish. :)

En snabb presentation om oss:

DayZ Sverige är tänkt som en mötesplats för svenskar som spelar DayZ.

Vårt huvudsakliga mål är att se till så alla som vill kan hitta en trevlig server, med bra och trevliga spelare, och känna sig välkommen in i värmen kring lägerelden.

Vi har en egen DayZ server just nu, och fler kan det tänkas bli allt eftersom att vi växer.

Ni kan besöka vår hemsida här, http://dayzsverige.se

Vår DayZ server:

SE #500 - Veteran-GMT+1-3D:ON|CH:ON (IP: 95.143.206.142:3302

Det är en 50 slots server med riktigt låg och väldigt stabil ping, vi hyr servern så det garanterar en bättre up-time.

Vi har även en Teamspeak3 server som ni är välkomna in på om ni känner för att prata lite!

Teamspeak3 IP: ts.dayzsverige.se:11107 (lösenord: dayzsverige)

Hoppas vi ses något in-game, eller på vår hemsida! :)

Happy time killing zombies!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Och vart "applyar" man då?

Det behövs ingen "formell" ansökan.

Det räcker med att du kommer in på teamspeak, så vi får pratas vid lite med dig och alla i klanen.

Vi tycker det är enklast så, och man får en bra bild av personen i fråga samtidigt. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I see, hur ofta spelar hela gänget osv då?

Vi är cirkus 6-8 spelare som är aktiva och kör minst några timmar varje dag.

Dock är vår server ofta full (läs har flera andra spelare samtidigt) med andra spelare.

Edited by DayZ-Sverige

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jag kan tänka mig vara med, har kört solo ett par veckor nu. Spelat detta sen maj och har alla end game gear, vill bara skaffa nya vänner och trada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jag kan tänka mig vara med, har kört solo ett par veckor nu. Spelat detta sen maj och har alla end game gear, vill bara skaffa nya vänner och trada.

Trevligt, det är bara att titta in! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Existerar nån sorts åldersgräns?

Edited by Sontana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hur har det varit med hackers/scriptare? Försöker hitta en bra server för mig o min klan..

Vi har haft problem med det en gång förra veckan, annars har det varit rätt lugnt.

Vi stängde av samtliga spelare som hade något med det att göra, så vi gör vårt bästa för att undvika fuskare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Existerar nån sorts åldersgräns?

För att få vara med i vår klan är det helst 18år, men vi kan göra undantag ifall vi bedömer personen tillräckligt mogen etc.

Det behövs ingen särskild ålder för att få spela på vår server, prata på vår teamspeak server eller vara medlem på forumet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, hittade denna tråd nu. Började spela DayZ för några dagar sedan. Vilken server är det ni spelar på? (som förhoppningsvis är fri från hackers etc?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×