Mabuse 2 Posted August 11, 2012 (edited) Hey guysSo we are looking for 3-4 more norwegian players, we dont care what kind of gear or stuff you got, we will gear you up!You must be mature 18+Need skype or VTand ofc you need MIC AND BE ABLE TO F*** USE ITYou may be able to play 3-4hrs ( not everyday ofc )Must understand the game, like positions, be patient etcDo as your told to do.If you want to join add me on skype (mabuse 25) or send me a PMHope we can get some new norwegian players for more info add me on skype ( Mabuse25 ) or send me a PM! Edited August 12, 2012 by Mabuse Share this post Link to post Share on other sites
kims4@live.no 29 Posted August 11, 2012 Already have my group of hairy vikings... :) VoN :wub: Share this post Link to post Share on other sites
cptWaffelbert 10 Posted August 11, 2012 (edited) Still lokking for norwegian plauers!er det meningen du skal skrive sånn eller er det troll? Edited August 11, 2012 by cptWaffelbert Share this post Link to post Share on other sites
Mabuse 2 Posted August 11, 2012 Nei det er ikke troll...Hvorfor skal jeg trolle for å finne folk, Derp?Det er bare fordi jeg har skrevet en topic før ( om at jeg leter etter norske spillere ) Share this post Link to post Share on other sites
cptWaffelbert 10 Posted August 11, 2012 Nei det er ikke troll...Hvorfor skal jeg trolle for å finne folk, Derp?Det er bare fordi jeg har skrevet en topic før ( om at jeg leter etter norske spillere )lol, ok. Share this post Link to post Share on other sites
dANIELZN 4 Posted August 11, 2012 Trenger dere fortsatt noen folk?Har spilt litt, men starter på nytt nå igjen :P Share this post Link to post Share on other sites
decoman 45 Posted August 11, 2012 (edited) Dette er interessant for meg. Det skal nevnes at jeg er ikke så veldig hypp på å bare gå rundt å skyte absolutt alle og enhver i spillet hvis det kun var dette det handlet om. :)Mine forutsetninger for å skulle ville være med er: ingen scripting eller sånt tull.Har akkurat nå sendt forespørsel på skype, bare for å ha nevnt det, sånn at det strengt tatt ikke er nødvendig å kontakte meg via forumet. Edited August 11, 2012 by Treehugger Share this post Link to post Share on other sites
Mabuse 2 Posted August 11, 2012 Trenger dere fortsatt noen folk?Har spilt litt, men starter på nytt nå igjen :Pjaja Share this post Link to post Share on other sites