Sontana 8 Posted July 21, 2012 Svenska spelare som vill team upp då och då? Share this post Link to post Share on other sites
CapnNogrow 1 Posted July 22, 2012 Jag är svensk och kan gärna. Share this post Link to post Share on other sites
Alucardi 14 Posted July 22, 2012 Jag är svensk med min egna server. Alucardi på steam Share this post Link to post Share on other sites
Sontana 8 Posted July 22, 2012 nice nån som har nå teamspeak eller liknande? Share this post Link to post Share on other sites
ChuckBanger 0 Posted July 23, 2012 Jag är också svensk och är gärna på. Kan fixa mumble server Share this post Link to post Share on other sites
Sontana 8 Posted July 24, 2012 Vore sjukt bra de :-) kommer dock Share this post Link to post Share on other sites
Bartiez (DayZ) 0 Posted July 24, 2012 Jag är också gärna på. Hur gamla är ni?Själv är jag 16 Share this post Link to post Share on other sites
marwood 0 Posted July 30, 2012 (edited) Jag joinar gärna er. Jonas 25 år. Spelat ca 2 veckor + knarkat sönder alla YouTube klipp jag kan hitta!Adda mig på Steam under "JONASSOMAN" eller på Skype "Jonas Armstrong".Vilken server spelar ni på? Edited July 30, 2012 by EarlRiddims Share this post Link to post Share on other sites
marwood 0 Posted July 30, 2012 Jag är svensk med min egna server. Alucardi på steamHittar inte dig på Steam Share this post Link to post Share on other sites
Handsom 0 Posted July 30, 2012 Hej. Jag å en annan kille försöker spela med varandra. Skulle vara roligt att vara flera. Vi börjar bli bra på överlevnad så känns rätt att ta nästa steg.Mx_Youhandsom - steamMax ´´Handsom´´ Johansson skype Share this post Link to post Share on other sites
kinect 0 Posted July 30, 2012 Jag är lätt på att lira ! skype är Johnatahn92. Share this post Link to post Share on other sites
ChuckBanger 0 Posted July 31, 2012 Jag har en mumble server vi kan använda. IP: 188.126.64.11 Port: 64747 Share this post Link to post Share on other sites
LostmyCat 0 Posted July 31, 2012 Någon som vill lira DayZ? 17 åring och vill spela med någon i ungefär samma ålder. adda mig på steam eller skype! steam: Defizze Skype: Magnusholmgren3d Share this post Link to post Share on other sites
Glitterglen 1 Posted July 31, 2012 Är lätt på, jag och 2 andra polare brukar lira men har blivit lite segt då man oftast blir utmanövrerade av bigass bandit grupper.Skype : nezorilSteam : nezoril1 Share this post Link to post Share on other sites
Eliha 0 Posted October 15, 2012 Tjena, Är det ännu någon som är spelglad på lite cheranus?Spelat sedan ett par månader.Adda mig på steam, "Gravansikte".Pref 16+. /E Share this post Link to post Share on other sites