Jump to content

-1AAA

Members
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About -1AAA

  • Rank
    On the Coast
  1. -1AAA

    Player defibrillation

    Good afternoon, are you considering adding a “save an ally” mechanic? What is the essence of this mechanic? - A dying ally player has a chance to avoid death. - An ally using a certain process will be given the opportunity with a certain chance to save a friend - Required items: a) Charged defibrillator (can only be used once, until next charge). b) The following items are required for charging (battery, wire, screwdriver) c) The chance to save the player is 25.50% of 100%, and from 20 seconds to 1.5 minutes, that is, 90 seconds. e) The surviving player appears in the same place and with the same equipment, but with blinking health, at the same time, for 20 seconds the main indicators of food and water and blood will have a boost, but their fullness will be at the same level as before death . f) You will also need to inject adrenaline before defibrillation. f) The defibrillator will spawn in any shooting range, in any hospital on the map. I think the new mechanics will diversify the gameplay and add many new random events, which is why we love this game so much. This mechanic will not upset the balance, since the chance of it will be extremely small, just like in real life. Sometimes at the most stupid moment you die from zombies, and this is very frustrating in the game that you have to take a break of several days or a week. Any parameters can be changed, depending on how the community reacts to it🙂 На русском: Добрый день, рассматриваете ли вы возможность добавления механики «спасения союзника»? В чем суть этой механики? - У умирающего игрока-союзника есть шанс избежать смерти. - Союзник, использующий определенный процесс, получит возможность с определенным шансом спасти друга - Требующиеся предметы: a) Заряженный дефибрилятор (можно использовать только один раз, до следующей зарядки). б) Для зарядки требуются следующие предметы (аккумулятор, проволка, отвертка) с) Шанс спасти игрока равняется 25.50% от 100%, и от 20 секунд до 1.5 минут, то есть 90 секунд. д) Спасшийся игрок появляется в том же месте и с той же экипировкой, но с моргающим здоровьем, в то же время на 20 секунд основные показатели еды и воды и крови будут иметь буст, но их наполненость будет на уровне, как были и перед смертью. е) Так же перед дефибриляцией нужно будет вколоть адреналин. ф) Спавн дефибрилятора будет в любом тире, в любой больнице на карте. Думаю новая механика, разнообразит геймплей и добавит много новых случайных событий, за которые мы так и любим эту игру. Эта механика не будет нарушать баланс, так как шанс её будет крайне маленький, так же как и в реальной жизни. Бывает в самый тупой момент умираешь от зомби, и это в игре очень расстраивает, что приходится брать перерыв в несколько дней или неделю. Любые параметры можно изменять, смотря как на это отреагирует сообщество😎
×