Jump to content
Drysse

Looking for Danish ppl for squad

Recommended Posts

Vi er 2 gutter, med nok firepower til at tage 10 folk med, og have dem godt armed.. (som f.x AKM, AK-74 kobra, M4A1, M107 osv.). Vi leder efter gode spillere, der har god forståelse for spillet, og vil lære mere ang. taktikker, og hvordan man kan recover ekstremt hurtgit, efter deaths. Vi søger gerne mere end til et 5-6 mands squad.. Op til flere squads er også fint.

--------- Optagelses krav ----------

Du skal være moden. Alder har ikke den store betydning, så længe du er moden nok.

Hvor lang tid du har spillet spillet, og hvor længe din character har været levende (game time).

Hvad dine preferencer er i spillet.. Om du vil være medic, sniper, assault eller scout.

Vi søger gerne assault, scout og medics, men alle er velkomne til at ansøge alligevel.

Om du skyder folk, så snart du ser dem, eller om du tager et minut eller to før du tager skudet.

Kan du fortælle sniperne, hvor folk er, med eller uden range finder?

Kan du finde rundt i mappet uden Map

Og selvfølgelig.. Om du kan stoles

[KOPIER DETTE TIL ANSØGNING]

Alder:

Tid spillet:

Hvor ofte spiller du:

Rolle i spillet:

Kan du flyve heli/køre bil:

Fortæl lidt om dig selv:

Vi fortrækker 16+, men alle er dog velkomne til at komme på vores TS = PT-Hosting.dk og tage en snak med os.. I kan enten skrive på forum, eller hoppe på TS for live applikation.

Held og lykke med din ansøgning. :-)

// Drysse og Mr.Mccoy

Edited by Drysse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lyder godt. Kigger forbi på TS...

Takker for snakken. Du lyder som en fornuftig fyr, det skulle nok kunne blive til noget. Lad os snakke lidt mere og evt. mødes online, for at se hinanden an. :)

Edited by Mr_McCoy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også meget gerne høre noget om dig. Skal vi aftale en tid/dag vi kan snakkes ved? Har for det meste alle aftener fri. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kigger forbi TS i løbet af mandag. Har mest tid efter 16, men dropper gerne ind flere gange i løbet af dagen.

Spiller som regel hver dag, hvis der er tid...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er også på TS (som i nu også), efter 16:30. Har fri fra arbejde kl. 16:15 og så er der cykelturen hjem :) Så regn med efter 16.. Som du også selv nævnte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvis i spiller i aften tror jeg da lige jeg kigger forbi jeres TS :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alder: 18

Tidspillet: Længeste tid var på 20 dage

Rolle i spillet: Kan godt lide at være tæt på "flokken" og give backup, plejer kun at spille med 1, så vi rendte sammen hele tiden ;D

Kan du flyve heli/købe bil: Jeg kan køre bil :P (Quad bike og Motorcykel samt cykel) :D

Fortæl lidt om dig selv: Erm, er en dreng på 18, spiller meget computer, min ynglings genre er FP/3rdP Shooters, plejet at spille med en 4 stykker, nu spiller jeg nogle gange kun med 1.

Hedder btw Daniel, derefter Daniel Tiedgen ingame ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi har i dag, 03/09-12, fået god kemi mellem hinanden, og informere hinanden om alt vi ser, og hvor vi er. Vi endte med, at vælge at droppe Cherno, og gå mod Elektro, via de nordlige skove. Da vi når Elektro, kan vi høre store gunfights, og prøver at orientere os rundt omkring os.. Ud af ingen ting, finder jeg, Drysse, en CZ 550 sniper, der sidder lidt længere nede af bakken, hvor vi sad. Jeg vælger at spørge inden jeg tager skudet, og efter et stykke tid, ender det med, at han ser mig, og prøver alt og få ram på mig. Jeg står bag et træ, og kan nemt få ham. Det ender med, at jeg var først og hurtigst på aftrækkeren, og får vores første officielle kill i Squadded. Ca. 20 sekunder efter mit kill, ser zicoV, Markus, en anden.. Det var en bandit.. Han troede først det var mig, og ser så på våbnet og tøjet, at det ikke var mig. Han får så nr. 2 kill for squadded. Vi looter begge to, og ender med at få M4A3 og .... Ja. Nogle vil være misundelige.. AS-50 med 7 mags og rangefinder!!! :) Hav en forygende dag i morgen Drenge, tak for spillet!

// Drysse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak for en fed aften drenge!

Vi var Drysse, ZicoV, Mr_McCoy. Vi startede forskellige steder i Chernarus, men aftalte at mødes i Cherno.

Jeg kom oppe fra NØ-Airfield, tog forbi factory for at finde en traktor. Traktoren og jeg kørte i landlige

omgivelser forbi Stary Sobor for at loote lidt til de andre på vejen ned. Man vil jo ikke komme tomhændet :)

Fandt dog kun to spader til sandsække. Da jeg kom til Cherno, kørte traktoren på dampe, og Drysse og Zicov

var fuldt optaget af lave en bus samtidig med at en masse zombier var på nakken af dem.

Var der nogen der sagde traktorræs? For at holde zombierne væk fra de andre, kørte jeg rundet på græsset og

dyttede som en sindsyg, mens jeg prøvede at køre så mange zombier ned som muligt - good times ;)

Vi måtte sande at det nok ikke gik med bussen, og vi valgte at tage til elektro for at countersnipe på sniper hill.

På vejen tog vi forbi Pik Kozlova, for at se om der skulle være en ATV. Her rendte vi dog ind i en sniper som fik en af os.

Ham to de andre sig hurtigt af. Vi fik dog ikke killconfirmed, da han faldt ud over kanten med blodet løbende fra

alle de huller, skabt af krydsild fra de to Kozlova hævnere.

Vi ventede på repawn og passede på vores gear til vores uheldige makker kunne få sit grej igen.

Videre mod sniperhill. Det gik ikke værre eller bedre end at vi her fik kontakt til to banditter. Vi fulgte fra Kozlova, elkablerne mod

Elektro, og da vi kom til gården lige nord for byen, hørte vi flere skud fra den bakke, der har udsigt mod øst ned over

powerplant. Vi satte farten ned og med øjne på stilke, gik ikke længe før Drysse havde øje på en fyr med en CZ550. Drysse sikrede sig at

det ikke var en af os andre, han havde i scope. Og efter lidt kispus fik Drysse dagens første killconfirmed.

Vi trak op mod liget for at checke loot, og til vores store forskrækkelse var der en makker. Ham fik ZicoV øje på, og efter

et par anspændte sekunder og en konstatering af det våben den nye fjende havde, ikke var et af vores, blev der lukket op for den varme hane og

killconfirmed nummer to.

En aften med masser af spænding ;)

GG drenge

//Jesper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alder: 18

Tidspillet: Længeste tid var på 20 dage

Rolle i spillet: Kan godt lide at være tæt på "flokken" og give backup, plejer kun at spille med 1, så vi rendte sammen hele tiden ;D

Kan du flyve heli/købe bil: Jeg kan køre bil :P (Quad bike og Motorcykel samt cykel) :D

Fortæl lidt om dig selv: Erm, er en dreng på 18, spiller meget computer, min ynglings genre er FP/3rdP Shooters, plejet at spille med en 4 stykker, nu spiller jeg nogle gange kun med 1.

Hedder btw Daniel, derefter Daniel Tiedgen ingame ;D

Håber du kigger forbi igen. Var der problemer med TS ?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi søger gerne..

Medic - 2

Support - 2

Riffelmænd - 2

Edited by Drysse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Drenge!

Prøvede at hoppe på TS, men den lader til at være nede.. Prøver igen senere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den er vist oppe igen ved 19 tiden, kunne jeg forstille mig :) Håber vi snakkes der

Share this post


Link to post
Share on other sites

TS var nede, grundet små justeringer i mit VMWare miljø.

er kørende igen, endda til den tid, som Drysse lovede (uden han vidste en flyvende huj om hvad der foregik... tsk tsk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×