Jump to content
NovaIomega

FLaRe AwAY (Swe)

Recommended Posts

FLaRe AwAY is a swedish group so i will be taking this in swedish.

Vi söker fler aktiva spelare som åtminstonde kan hantera kontrollerna och inte är rädda för lite mörker ;)

Vi är en passiv och vänlig DayZ klan som fokuserar på att överleva och ibland terroriserar folk med flares bara för att vi kan.

Vi söker ständigt nya medlemmar, och vi är ofta aktiva i både spel och grupp.

Registrera dig på http://www.flareaway.guildportal.com/ och ansök om medlemsakap om du vill gå med i vår lilla klan.

Krav för att gå med:

  • tala och förstå svenska (undantag kan ske)
  • Mic, GSC och Skype
  • överleva på DayZ
  • gå med i vår Steam Grupp

bör också notera att vi vill spela/snacka med er lite också.

GSC kan ni ladda ner på http://getgsc.com/ och vår Voice Chat kommer ni till "Här"

Frågor? :)

Edited by NovaIomega
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

har just nu ingen åldersgräns så vi tar det som de kommer, kan dock införas beroende på vad som sker senare.

Edited by NovaIomega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klanen söker ständigt nya medlemmar, och vi vill ha just DIG med!

Hör av dig, Steam, Skype (jesper401), eller här, någonstans bara, om du är intresserad! Du lär inte ångra dig! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja! Är väldigt interesserad av att joina er grabbar! Är 16 år (17 inom en månad) och jag har lirat DayZ i ungerfär 3 månader nu, så hör av er om ni vill ha en skön lirare med i clanen. ; )

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja Thenic141, bara lägg till mig på Steam så ska vi nog lösa resten :)

Edited by NovaIomega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inte för att jag har något emot att folk lägger till en på steam men att bara få random folk är inget jag vill...

är det för att ni bara vill spela DayZ ibland finns det andra grupper för det också,

är det för att joina FLAw så vill jag veta det så jag inte bara bestämmer mig för att skita i er vänner förfrågan på steam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, I would love to join your clan. Although i can't speak or understand swedish, mainly because i was only a viking till i was about 8, then moved to canada and i lost my accent, aswell as my understanding for swedish because my parents don't practice swedish in my house at all, and my school pushes for english or french only :/ although i plan to learn swedish some time in the future so i can go visit my home land again some time. I am 16 right now, i have a mic, skype, and will get GSC upon being accepted, plus by the time you read this i will be in your steam group. Also i'd say im a fairly decent dayz survivor. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, I would love to join your clan. Although i can't speak or understand swedish, mainly because i was only a viking till i was about 8, then moved to canada and i lost my accent, aswell as my understanding for swedish because my parents don't practice swedish in my house at all, and my school pushes for english or french only :/ although i plan to learn swedish some time in the future so i can go visit my home land again some time. I am 16 right now, i have a mic, skype, and will get GSC upon being accepted, plus by the time you read this i will be in your steam group. Also i'd say im a fairly decent dayz survivor. :)

We have a new website (info on this is a little bit old right now), http://www.flareaway.guildportal.com/ , and we don't use the steamgroup anymore.

Im sorry, but I'm pretty sure we can't accept you as a member of FLAw, but I think we may can cook something up. Add me on skype "jesper401", and we'll talk more about it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×