Jump to content
Dan2shoot

Squad zoekt meer spelers! (Dutch/Nederlands)

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben zelf 19, speel Dayz bijna 2 maanden en ben behoorlijk ervaren. Ik speel tot nu toe met 2 andere Nederlanders (we hebben een paar mensen gedumpt vanwege kinderlijk gedrag en weinig kennis over het spel). Momenteel zijn we allen in bezig van 2 AS50's en 2 L85's. Ik ben zelf meer van onze squad georganiseerd houden terwijl de andere 2 extreem goed zijn in vehicles maken. Ik weet niet hoe ze het doen maar ze hebben altijd een auto klaar staan. Verder gebruiken we skype, zijn alle 3 elke dag online en hebben prima headsets voor een goede gesprek kwaliteit.

Dus kortom! we zijn op zoek naar andere ervaren spelers en wel van een lolletje houden! :)

Bericht me zo snel mogelijk dan kan je meteen meedoen en kijken we hoe het gaat:

Skype: Dan2shoot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf speel ik bij een grote Nederlandstalige multigaming clan (Double Dutch Clan) waar er regelmatig ARMA2 en DayZ wordt gespeeld.

Het niveau is zeer wisselend; van beginners tot mensen die ook aan het grotere werk meedoen.

Sindskort hebben wij ook een ArmA2/DayZ squad, waar op dit moment rond de 40 leden in spelen.

Uiteraard worden er ook andere games gespeeld en ook daar is iedereen welkom.

Gezien wij tegen de 600 leden hebben, is er natuurlijk een eigen forum en TS server beschikbaar waar er altijd wel iemand online is.

Voor meer informatie mag je gerust een PM sturen, of gewoon even op onze website kijken (link staat in m'n signature).

---

translation:

I play in a large Dutch multi gaming clan (Double Dutch Clan) where we play regular ArmA2 and Dayz.

The skills are variable, from beginners to those who also participate(d) in more professional games.

We just started our ArmA2/DayZ squad, which currently has around 40 members.

Of course there are other games played and even there, everyone is welcome.

As we have around 600 members, ofcourse there's a private forum and a TS server where there's always someone available.

For more information, feel free to send a PM, or just look at our website (link is in my signature).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben geintereseerd, ik beschik over wat basic vaardigheden en kennis, heb alleen het probleem dat ik soms wat last heb van lag-spikes en frame-rate drops.. Dus als jullie dat geen probleem is zou ik graag meedoen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Dan2shoot

Ik wil wel meedoen om Dayz met je te spellen

laat met even weten welken server je speelt of hoe ik je kan vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

Ik ben zelf 19, speel Dayz bijna 2 maanden en ben behoorlijk ervaren. Ik speel tot nu toe met 2 andere Nederlanders (we hebben een paar mensen gedumpt vanwege kinderlijk gedrag en weinig kennis over het spel). Momenteel zijn we allen in bezig van 2 AS50's en 2 L85's. Ik ben zelf meer van onze squad georganiseerd houden terwijl de andere 2 extreem goed zijn in vehicles maken. Ik weet niet hoe ze het doen maar ze hebben altijd een auto klaar staan. Verder gebruiken we skype, zijn alle 3 elke dag online en hebben prima headsets voor een goede gesprek kwaliteit.

Dus kortom! we zijn op zoek naar andere ervaren spelers en wel van een lolletje houden! :)

Bericht me zo snel mogelijk dan kan je meteen meedoen en kijken we hoe het gaat:

Skype: Dan2shoot

gast als je nog iemand zoekt ik join je groep graag ik heb best chille gear en als julie iets nodig heben zeg je het maar het enigen waar ik niet zo goed in ben is autos vinden maar dat is blijkbaar geen idee.

ps hoop dat je snel reageer

als anderen mensen met mij willen speelen geen probleem meld het me wel even

Share this post


Link to post
Share on other sites

kilheamer

Zeg maar welken server ik moet join klik dan ik best mee spelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien dat ik wel mee wil doen. Ik ben wel een beetje schuw/voorzichtig kwa speel gedrag maar ik heb wel erg goede gear: L85, Ghillie, Alle tools. NVG, Range finder. Ik heb ook een een server waar ik men spullen heb gestashed zoals 8 ghillie suits redelijke end gear wapens en nog veel meer leuks.

Ik heb ervaring als sniper/spotter. Met mijn oude team genoten ging we vaak een stadje looten terwijl ik achterbleef om te kijken of de kust veilig was. En ze hulp op afstand te geven kwa navigeren en het voorkomen dat mijn team werd geambushed. Naast combat ben ik erg goed in navigeren, zelfs zonder map. Je weet wel, landmarks herkennen en dergelijke. Dit gaat heel makkelijk omdat ik een 2de beeldscherm heb zodat ik constant de map er bij heb.

Ik ben ook redelijk bekend met de kleine dingetjes in het spel zoals je wapen weg stoppen of zombie gedrag of het noorden vinden met alleen een watch.

Als laatste, ik vind het gewoon heel erg fijn om samen te spelen want in me 1tje vind ik nogal saai en eenzaam. Het enige na deel is dat ik mijn speel ervaring nog al spel laat verpesten door hackers, in andere worden als ik dood word gemaakt door een hacker stop ik meestal met spelen voor 2 uurtjes ofzo, puur omdat ik dan geen zin meer heb.

Hebben jullie een server waar wijnig op gehackt word?

Edited by Cryptex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeje beeje dookje deeje keej

I want some cheese! Somebody go to Edam and buy some some Henri Willig cheese! I miss the Netherlands, its a beautiful place.

Edited by MrBrownTX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeje beeje dookje deeje keej

I want some cheese! Somebody go to Edam and buy some some Henri Willig cheese! I miss the Netherlands, its a beautiful place.

I bet you don't miss the weather.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kilheamer

Zeg maar welken server ik moet join klik dan ik best mee spelen

gast het zou wel handig zijn als je me even je skype geeft ofzo is wat makelijker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien dat ik wel mee wil doen. Ik ben wel een beetje schuw/voorzichtig kwa speel gedrag maar ik heb wel erg goede gear: L85, Ghillie, Alle tools. NVG, Range finder. Ik heb ook een een server waar ik men spullen heb gestashed zoals 8 ghillie suits redelijke end gear wapens en nog veel meer leuks.

Ik heb ervaring als sniper/spotter. Met mijn oude team genoten ging we vaak een stadje looten terwijl ik achterbleef om te kijken of de kust veilig was. En ze hulp op afstand te geven kwa navigeren en het voorkomen dat mijn team werd geambushed. Naast combat ben ik erg goed in navigeren, zelfs zonder map. Je weet wel, landmarks herkennen en dergelijke. Dit gaat heel makkelijk omdat ik een 2de beeldscherm heb zodat ik constant de map er bij heb.

Ik ben ook redelijk bekend met de kleine dingetjes in het spel zoals je wapen weg stoppen of zombie gedrag of het noorden vinden met alleen een watch.

Als laatste, ik vind het gewoon heel erg fijn om samen te spelen want in me 1tje vind ik nogal saai en eenzaam. Het enige na deel is dat ik mijn speel ervaring nog al spel laat verpesten door hackers, in andere worden als ik dood word gemaakt door een hacker stop ik meestal met spelen voor 2 uurtjes ofzo, puur omdat ik dan geen zin meer heb.

Hebben jullie een server waar wijnig op gehackt word?

gast ik snap wat je bedoelt maar ik heb wel waar bijna nooit gehackt op wordt en als er hackers zijn stroojen ze met autos en dat is best wel chill maar paas anders ff je skype dan paas ik jouw die severs meschien kunnen we ook nog een keer sammen speelen ben namelijk opoek naar 1 of 2 players

Share this post


Link to post
Share on other sites

I bet you don't miss the weather.

It's better than the roasting hell of Texas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Dan2Shoot,

Mij lijkt leuk om samen met een groep door dayz heen te zwerven in plaats van alleen (zoals nu).

Als het aanbod nog staat zou ik graag wat van je horen.

skype: Dayz-Lamora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm dit klinkt wel interessant! Krijg alleen wel het idee dat deze thread niet heel actief meer is..

Zelf speel ik nu met een vriend van me DayZ, we zijn ruim 2 maanden geleden begonnen. Een tijdje terug waren we met z'n vieren maar twee van ons hebben het te druk momenteel of geen zin meer om te spelen. Baal er een beetje van want het is echt super bruut om met een full squad rond te lopen.

Zit er aan te denken om misschien met wat meer andere mensen samen te gaan spelen, precies het idee van deze thread dus. Heb dit alleen nog nooit gedaan met DayZ (spelen met online mensen ipv irl vrienden) dus ben wel benieuwd hoe dat gaat :P

Mijn skypenaam is: *

Mensen die dit een leuk idee lijkt mogen me adden dan kunnen we via skype het een en ander bespreken. Zelf host ik ook nog een mumble server dus misschien kunnen we daar ook nog gebruik van maken.

* Edit: op dit moment ben ik niet echt meer op zoek naar spelers! Sorry ;(

Edited by Salva
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×