toxiki 0 Posted August 25, 2012 Hello,Here is I name Toxiki.I play at present on DayZ...He(It) one about days he(it) one had a stake it has in the daytime DayZ.Says that this stake a day has I appeared have was banns directly...It is for it me makes a demand(request) of bannsBecause I have were banns for nothing.PS: to sadden but I speak French.Goodbye. Share this post Link to post Share on other sites
mgsloth 12 Posted August 25, 2012 I hope that wasn't google translate? Share this post Link to post Share on other sites
LegitOldSchool 261 Posted August 25, 2012 Hello,Here is I name Toxiki.I play at present on DayZ...He(It) one about days he(it) one had a stake it has in the daytime DayZ.Says that this stake a day has I appeared have was banns directly...It is for it me makes a demand(request) of bannsBecause I have were banns for nothing.PS: to sadden but I speak French.Goodbye.Je ne sais pas comment tu a traduit ce texte du francais vers l'anglais, mais c'est completement imcomprehensible. Reecris ton texte en francais et je le traduirai pour toi. Share this post Link to post Share on other sites
toxiki 0 Posted August 25, 2012 Bonjour, Voila je me nomme Toxiki. Je joue actuellement sur Dayz ... Il a quelque jours il y a eu une mise a jour DayZ belges Quand il a eu la mise a jour belges j'était sur le jeu et je me suis fait directement ban du jeu Je n'est pas compris ce qui avait c'était le lendemain que j'ai vue un messages que quoi il avait des bans a causse de la mise a jour.C'est pour cela je fait ma demande de de-ban.Car je croie être ban pour rien.PS: j'ai le jeu en CD Au revoir. Share this post Link to post Share on other sites
S_poon 69 Posted August 25, 2012 (edited) This makes absolutely no sense. The translation is broken.Cela n'a absolument aucun sens. La traduction est cassé.*EDIT*My response was late. Edited August 25, 2012 by S_poon Share this post Link to post Share on other sites
toxiki 0 Posted August 25, 2012 Hello, Here is I name Toxiki. I play at present on?? Dayz... He(It) has about days there was a stake has in the daytime Belgian DayZ When he(it) had the stake has in the daytime Belgians I was on the game(set,play) and I was directly made banns of the game(set,play) I is not understood(included) what had it was the next day when I saw one messages that what it had banns has limestone plateau of the stake has in the daytime.It is for it me makes my demand(request) of banns.Because I believe to be banns for nothing.PS: I have the game(set,play) in CD Vraiment désoler je parle français :( Share this post Link to post Share on other sites
toxiki 0 Posted August 25, 2012 Hello,Here I am called Toxiki.I currently Dayz on ...He had a few days ago an update Belgian DayzWhen he got the update I was on the Belgian game and I got straight game banI do not understand what had was the next one I've seen posts that what he bans a plateau of the update.That's why I made my request to de-ban.Because I believe to be banned for nothing.PS: I have the game CDGoodbye. Share this post Link to post Share on other sites
arma2eraseditself 22 Posted August 25, 2012 (edited) Hello,Here is I name Toxiki.I play at present on DayZ...He(It) one about days he(it) one had a stake it has in the daytime DayZ.Says that this stake a day has I appeared have was banns directly...It is for it me makes a demand(request) of bannsBecause I have were banns for nothing.PS: to sadden but I speak French.Goodbye.vous interdit d'un serveur? Si oui, quel est le nom du serveurOu êtes-vous banni de tous les serveurs?Si c'est le cas tous les serveurs (une interdiction mondiale) ne permettraS'il s'agit d'un serveur, vous pouvez le signaler. Edited August 25, 2012 by Trigonometry Share this post Link to post Share on other sites
toxiki 0 Posted August 26, 2012 Oui,Je suis bannie global de tous les serveur.Voila ce qui me dit quand je rejoint un serveur:#a52cUn truc du genre :( Share this post Link to post Share on other sites
LegitOldSchool 261 Posted September 14, 2012 (edited) Bonjour,Voila je me nomme Toxiki.Je joue actuellement sur Dayz ...Il a quelque jours il y a eu une mise a jour DayZ belgesQuand il a eu la mise a jour belges j'était sur le jeu et je me suis fait directement ban du jeuJe n'est pas compris ce qui avait c'était le lendemain que j'ai vue un messages que quoi il avait des bans a causse de la mise a jour.C'est pour cela je fait ma demande de de-ban.Car je croie être ban pour rien.PS: j'ai le jeu en CDAu revoir.My name is Toxiki.I am currently playing DayZ.Some days ago there was an update of the Belgian DayZ. (As far as I know DayZ updates are the same all over the world./A ce que je sache les mises a jour de DayZ sont la meme a travers le monde.)When DayZ updated I was playing a game and I got banned instantly. (That's imposible you cannot be updating your game files while playing/ C'est impossible tu ne peux mettre a jour le fichier du jeu en jouant.)I didn't understand what it was at first. The day after I saw messages that there were bans becaus of that update.That is why I am asking to be un-banned.I think I have been banned for nothing.http://dayzmod.com/f...al-ban-appeals/The staff of this forum does not handle or issue Battleye bans, you have to contact them yourself.Les administrateurs de ce forum ne s'occupent et n'emettent pas les bans de Battleye, tu dois les contacter toi-meme. Edited September 14, 2012 by EchoZeero Share this post Link to post Share on other sites