Jump to content
pontalol

Looking for more swedes to a bandit clan/group

Recommended Posts

Tjena!

Vi söker fler svenskar till vår bandit clan/grupp. Just nu består vi av 3 grabbar i 20 års åldern.

Vi spelar oftast på en och samma server där vi har en del camps och vi hade en del fordon (Ural, gummibåt, cross och helicoptern) Men nån sate tog dom av oss inatt.

Kan även tänka oss att byta "Hem" Server om det visar sig att den du/ni spelar på är bättre på någotvis.

-------------------------------

- Ser helst att du är 18 år +.

- Ser helst att du har spelat DayZ ett tag. (Förstår inventory systemet, hur man använder bloodbags etc.)

- Mic är ett måste då vi använder oss av teamspeak / skype föratt kommunicera.

------------------------------

Skriv i tråden eller adda mig på Skype för mer info eller föratt vara med å spela.

Skype: Pontahultin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ingen förstår sig på inventory systemet, haha!

Men en fråga till er, hur erfarna är ni?

(Vad ligger era humanitys på?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jadu, jag dog för nån timme sedan och har inte hunnit skjuta så mycket.

Och humanitys systemet tycks bugga för mig då jag spawnar med olik mängd humanity varje gång jag loggar in / dör.

Du själv?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har jobbar ner ifrån 6 negativa siffror till cirka trettontusen negativa. Ska skaffa hero-skin.

Har ni olika roller i er platoon, och i så fall vilka?

Jag spelar även med ett annat kompisgäng, men det vore roligt att spela med ett annat gäng from time to time. Är det något ni kan acceptera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjena!

Jag läste detta och berättade för mina polare om de och vi är rätt så intresserade.

Vi är en grupp på fem pers och bra gearade. Exempel på vapen vi har är SVD camo, FN FAL, L85, DMR, MK48mod0, silencad colt, pdw, AS50 m.m.

Vi hade en hemserver med ett camp med 4 bilar, 1 atv och 2 motorcyklar, tyvärr så försvann allt efter en restart igår.

När de kommer till "att förstå" Dayz så är vi inga nybörjare, vi har spelat Dayz tillsammans i ett bra tag nu och förstår spelet till 100%.

Vi är alla 18+ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraaay

Om du/ni har skype, adda mig så kan vi språkes litt mer.

Skypenamn: pontahultin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pontapistol

Vi har beslutat att avvakta samarbete pga att det inte är någon mening med att starta läger/camp innan dayz har fixat felet med att fordon och tält inte sparas. Det kommer antagligen fixas inom de närmsta 1-2 veckorna. Så fort problemet är fixat så addar jag elelr någon annan i vår grupp dig i skype och om ni fortfarande är intresserade av ett samarbete så kan vi diskutera de mer till fullo :) Tack och förlåt för besväret!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×