Jump to content
Sign in to follow this  
Bruning

Looking for swedes, to create a "clan"

Recommended Posts

Hey! so im looking for swedes so ill write the rest in swedish! :)

Jag och min irl polare söker några schyssta grabbar att börja lira och göra något liknande en "clan" när man sätter upp ett camp, raidar osv. vi har ingen ts server så vi kommer använda oss utav skype.

jag och min polare har 2 månaders erfarenhet och vi är båda gamers så att säga.

vi vill inte spela med vem som helst. du ska vara :

17+

Vara mogen.

Ta spelet på allvar när det blir lite PvP eller går in i hotspots, självklart kommer det vara mycket skratt också.

Vara berädd på att dö, vi kommer rädda så mycket vi kan av ditt gear.

Vara aktiv!

Och ha en bra förstålse för spelet!

Svara på denna tråd om du är intresserad och svara om du har dom krav vi har.

Och varför vi skulle vilja spela med just dig?

ha det bra! :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Visst, jag kan vara med, är 17 dock.

Edited by HyperlordB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Är också med om ni fortfarande letar, spelat i en månad ungefär. Är inne på min 15 dag utan att ha dött!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Letar också folk att lira med! Dock 16, men anser mig själv mogen, om du gör undantag för åldern så är jag med!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sure why not. Alla andra jag spelat med har tröttnat eller spelar annan skit. Jag är 19. Adda swefalken på skype om det är något mer ni vill veta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjena, jag är 18 år snart 19 och bor i stockholm och har spelat dayz sedan 28 juni, kan allt om spelet och har spelat i grupper innan, dock har jag tröttnat på dem och söker ny grupp. söker hög aktiv clan men helst som inte sitter uppe sent på natten. skulle nog säga att jag har ca 300 spel timmar i dayz.

Adda "fayme123" på skype!

Edited by Stuve_93

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja!

Jag och en polare lirar dayz (18 och 19) och det skulle vara awesome om vi kunde gå med om ni fortfarande letar!

Jag och polarn har lirat sedan 15 juni och har lirat i princip varje dag.

Gjorde ett account på Dayzmod.com för att kunna posta här.

Adda "TheHard93" på skype! Vem som hellst som läser detta kan adda så kan vi lira lite :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Är ni fortfarande aktiva och söker nån mer? Jag är i så fall väldigt sugen, och skulle ni vilja ha ts server så skulle jag eventuellt kunna lösa det eller nåt liknande, pluggar server administration, är 24 bast, spelar dagligen, men på grund av plugg så är det i synnerhet kvällar och helger.

swetuxisrazz på skype.

varför ni ska spela med mig? hell idono, men jag skulle i alla fall tycka det hade varit kul att slippa spela solo, börjar bli trött på det, sen skulle jag väl påstå att jag börjar bli rätt decent på spelet i fråga. En annan sak är att jag strävar efter att bli bättre, samt att jag även gärna spelar wasteland, warfare och domination i vanliga arma 2 om nån/några i klanen skulle vilja det.

Peace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

OP har bara gjort en post. Tror han bara postade och sket i det efteråt.

Om någon Svensk skulle vilja lira så kan ni alltid skicka mig ett PM.

Vi är fyra som lirar och vi lirar på dayzfinnsnes whitelist servrar i Norge. Den är hacker fri och admins är aktiva och bryr sig verkligen. Oftast full av spelare också.

Vi använder Teamspeak och vi satsar mest på att göra livet surt för andra spelare på roligast möjliga sätt. Dvs, vi går inte runt och farmar gear hela dagarna och bil använder vi bara om vi händelsevis lyckas sno en av nån stackare.

---

OP has only made one post, i am sure he just posted and didn't follow up.

If any Swede would like to play you can always shoot me a PM.

We are four players and we play on dayzfinnsnes whitelistes servers in Norway. It's hacker free and the admins are active and really do care. Mostly full of players as well.

We use teamspeak and we mostly make other players lives hard in the most fun way possible. That is, we don't go around farming gear all day and we don't use vehicles unless we happen to steal one off some poor sod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

×