uciez (DayZ) 2 Posted August 14, 2012 HejJag har spelat dayz i ungefär 3 veckor nu, söker efter ngn att spela med då jag har börjat tycka det är tråkigt att spela själv :/Spelar inte så mkt just nu (eftersom att jag inte har ngn att spela med) men jag kan tänka mig att spela 2-3 timmar på veckorna och 4-6 h på helgerna :)Om ni är sugna på att adda min skype så adda abbe.vra.98 och skriv att du har sett min efterfrågan på DayZ-forumetOm ni är sugna att börja spela med mig kan ni skriva här under och/eller gå med i min Facebook grupphttps://www.facebook.com/DayzsokerSkandinaviskaSpelareAttSpelaMedJag skiter om jag är bandit eller fredlig, det kan vi bestämma tsmMVH uciez/wax;D Share this post Link to post Share on other sites
DayZ-Sverige 0 Posted August 15, 2012 Hejsan, du kan gärna kika in på vår hemsida, vi försöker samla så många svenskar där som möjligt.Du hittar hemsidan i min signatur! :) Share this post Link to post Share on other sites
ArgaSkanskaMan 1 Posted January 24, 2013 Hejsan, du kan gärna kika in på vår hemsida, vi försöker samla så många svenskar där som möjligt.Du hittar hemsidan i min signatur! :)Hallå du Scavenger! Har precis reggat mig på sidan dayzsverige.se men jag kan inte posta i forumet, varken ny tråd eller svar, inte heller hitta någon information kring när och OM jag kan göra det i framtiden. Hittar ingen mailfunktion på sidan heller där jag kan kontakta admins.Vet du vad detta beror på? :) Share this post Link to post Share on other sites