Jump to content

Recommended Posts

Hallo Nederlanders / Belgen.

Ik speel nu al een paar weken DayZ met wat vrienden, en wij zijn op zoek naar mensen die samen met ons zouden willen gaan spelen.

We zijn geen clan of zoiets, gewoon een groep van Nederlands / Belgen die samen DayZ spelen.

Momenteel zijn we met 8 (Op het moment zijn er veel op vakantie).

We zoeken geen speciale spelers als snipers, machine gunners, medics etc.

Wij zijn er gewoon op uit om samen een gezellig potje DayZ te spelen.

De minimale leeftijd is 12+ als je met ons mee wilt spelen hoef je alleen maar Skype en Teamspeak 3 te hebben, je moet dan 'NLDayZGroep' toe voegen aan skype en je zal zo snel mogelijk een Teamspeak 3 IP toegestuurt krijgen. Als je na een geslaagde dag DayZ de volgende dag weer mee wilt spelen kan je gewoon weer onze Teamspeak joinen wanneer je maar wilt.

Wij spelen DayZ serieus en tactisch, maar er blijft altijd tijd voor wat lol.

Dus als je het hele clan gedoe wilt overslaan en gewoon lekker DayZ wilt spelen met Nederlanders en Belgen, kom dan eens langs en speel mee. Hopelijk zien we jullie op teamspeak.

Cya all

MOMENTEEL KAN JE JE NIET AANMELDEN!

Edited by NextGenVI

hooi nextgenVI

ik speel dayz nu ong. 5 weken en ik wil ook wel met mensen samen spelen dus ik vroeg me af waar en hoe kan ik me inschrijven?

ik ben 13 jaar en speel veel games mijn in game naam is UltraPie22 en mijn echte naam is Tjerk.

ik heb nog nooit met iemand samen gespeeld en het lijkt mij wel leuk. ik ben van plan morgen skype en teamspeak 3 te downloaden.

ik hoop dat ik snel antwoord krijg en hoop snel samen met jullie wat zombies neer te knallen

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now