Jump to content
Sign in to follow this  
Recklezz (DayZ)

Zoek Clan/Groep/Mensen voor DayZ

Recommended Posts

Hey,

Ik ben Sven (ingame Recklezz), 24 jaar woon in Meppel. Zoek andere mensen om DayZ mee te doen.

Heb wel wat ervaring met DayZ van het alleen rondlopen, maar kan me voorstellen dat je met meerdere personen veel verder in het spel komt.

Zit tussen een serieuze en fun speler in. Soms moet het even serieus als er een doel is, maar meestal voor de fun daarom spelen we de game toch. :)

Ik heb een microfoon, heb teamspeak, skype.

Voeg me toe op steam: svenbanis

Clans, groepen, en personen mogen reageren. Ben bereid al een bestaande clan/groep te joinen als je denkt dat ik een aanvulling kan zijn. Ben ook bereid met andere mensen die niemand hebben een nieuwe groep te vormen.

Graag hoor ik van jullie.

Groeten,

Sven.

Edited by Recklezz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meeste mensen waarmee ik speelde zijn deze week op vakantie gegaan.

Als iemand samen wilt spelen met een groep voeg me dan gewoon toe via skype: "renodeleiderdorp" dan stuur ik je wel het IP van een private Teamspeak recent opgezet.

Dus zoek je een NL / BE groep - add me.

Edited by NextGenVI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu wel 8 andere Nederlands / Belgische spelers gevonden waarmee we regelmatig op teamspeak zitten. Er kunnen altijd wel wat mensen bij, vooral omdat nu veel mensen op vakantie zijn, en het dus erg rustig is. Ik zelf ben 15 jaar, en Nederlands. Je kan me toevoegen op skype dan krijg je vanzelf het ip adress van teamspeak.

Skype: renodeleiderdorp

Hey, ik heb je toegevoegd aan skype mijn gebruikersnaam op skype is sv3nb4nis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes, ook ik ben op zoek naar paar mensen om mee samen te spelen. ben 33 jaar en heb nu zo'n 50 uur gespeeld. ben het zat om van afstand geshoten te worden en alles kwijt zijn.

ik heb wel skype maar gebruikte het nooit dus moet ff kijken thuis, ben nu op me werk namelijk.

voeg me alvast toe op steam: thedevilm8me

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik speel pas sinds gister dayz. ik wil er graag meer van leren. alleen is het ook wel leuk. Het lijkt me ook leuk om met meerdere mensen te spelen.

Ik heb skype en een headset

Ik ben 18 jaar oud

MVG,

Freek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

×