Certh 0 Posted August 2, 2012 Ik ben op zoek naar 1~3 mensen om samen day Z mee te spelen.Eisen:14 of ouderSkype met micNiet te kinderachtig!Ik heb nog niet zo heel veel gespeeld, maar met andere lijkt me een stuk gezelliger!Gr. Pim Share this post Link to post Share on other sites
Guz (DayZ) 16 Posted August 2, 2012 Voeg me maar op Skype: Guzlordxx Share this post Link to post Share on other sites
NextGenVI 0 Posted August 5, 2012 (edited) Meeste mensen waarmee ik speelde zijn deze week op vakantie gegaan.Als iemand samen wilt spelen met een groep voeg me dan gewoon toe via skype: "renodeleiderdorp" dan stuur ik je wel het IP van een private Teamspeak recent opgezet. Dus zoek je een NL groep - add me. Edited August 5, 2012 by NextGenVI Share this post Link to post Share on other sites
timmun90@gmail.com 1 Posted August 5, 2012 Ik wilde een nieuwe thread aanmaken voor andere nederlandse spelers maar toen zag ik deze al!Lijkt me leuk om samen te gamen! ;)Skype: tim.hogendoorn90 Share this post Link to post Share on other sites
Timmed (DayZ) 0 Posted August 5, 2012 Hallo ik wou wel kraag met je willen gamen maar ik ben zaterdag pas terug van vakantie :) Share this post Link to post Share on other sites
tnecniv4 0 Posted August 26, 2012 Hallo. Ik heet Vincent en ben 15 jaar.Ik ben en spreek nederlands en ben ook op zoek naar iemand om dayz mee te spelen.Ik heb ongeveer 25 uur gameplay uur erop zitten dus weet goed wat ik doe.steam: tnecniv3303skype: tnecniv3303 Share this post Link to post Share on other sites
psf27 0 Posted September 24, 2012 Hallo Dayz gamersKan ik nog mee spelen met juliBen wel pas mee begonnen met Dayz maar ik kan aardig met de game over wegDit is mij skype: patrick10172225laat even een berichje achter wie me toe hebben gevoed op deze siteals vast bedanktGr Patrick Share this post Link to post Share on other sites