Jump to content
Sign in to follow this  
LOGO (DayZ)

Swedish players 20+

Recommended Posts

I´m just gona do this in Swedish:

Tjena!

ESI - Ego Sum Invictus, rekryterar nya medlemmar..

Välkommen till ESI och vårt forum på http://vikingablot.egetforum.se

Vi är en liten grupp spelare på 25-40 som spelar DayZ och vi söker genom detta forum andra spelare som liksom vi vill ha kul o käka bönor i Chernarus. Du måste vara 25+ och liksom vi spela lite kvällar o helger och framför allt ha en sjyst inställning till dina medspelare. Vi hjälper varandra och spelar på många olika sätt. Vi spelar både casual och lite mer hardcore för dom som vill och vi har även en grupp som är lite mer åt military sim hållet.

Vi har idag en egen TS server vi snackar på och i framtiden kan det även bli en spelserver.

Låter detta som nånting för dig så är du välkommen. Skriv ett inlägg i "Nya medlemmar" på forumet http://vikingablot.egetforum.se så ses vi snart i Chernarus.

/LOGO

Edited by LOGO
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det är en del 30+are som spelar dayz =)

Föredrar i största almänhet att spela med äldre :P

Gubbar brukar ha rätt skön humor+ är lugna och tydliga och gnäller inte för småsaker (Som när man dör när man har allt man kan önska xD) :P

Jaja :P Önskar er lycka till me er gubbklubb :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har nu sänkt kraven till 20+ på forumet. Vad vi söker är väl egentligen mogna spelare, inga fjortisar helt enkelt, som har en avslappnad attityd o vill ha skoj..

Join us!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forumet på vikingablot är inte riktigt uppe än så Maila mig om du är intresserad.

/LOGO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detta låter ju onekligen intressant. Skickar ett mail helt enkelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detta låter ju onekligen intressant. Skickar ett mail helt enkelt.

edit - PM skickat här på DayZ forumet.

Edited by Voshi

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Du går med på att inte posta något grovt, obscent, vulgärt, förtalande, hatiskt, hotande, sexuellt orienterat eller något annat material som kan bryta mot lagarna i ditt land, lagar i landet där “ESI” finns, eller internationell lag. Om du bryter mot detta så kan det leda till omedelbar och permanent bannlysning samt att vi kontaktar din Internetleverantör."

Känns lite obehagligt, kan inte komma på vad man skulle kunna råka skriva för att det ska tolkas på något av ovanstående sätt, men läskigt uttryckt. Vid sidan om det gillar jag att ni är en grupp på 25+. Är själv 37, lirat Dayz sedans förra året men tröttnade ett tag på dayz, köpte en key till warz och märkte att det sög i sitt nuvarande läge och började igår spela på Namalsk servrar som gav tillbaka den härliga känslan av första gången på Chernarus. Är redan med i en "25+" grupp på facebook som heter "Swedish survivors" men vi är bara fyra stycken som spelar av en grupp på nio. Har ni en facebook grupp så skulle det vara fiffigare för min del. Detta är det enda forum jag sträckt mig till att använda vid sidan om facebook. Men är gärna med och lirar med er grupp via teamspeak... Spelat en del taktiska spel som flashpoint,armedassault,arma2,swat4,graw,project reality bf2&arma2. Så teamwork är min grej och hade varit kul å köra lite teamwork i dayz och eventuellt warz. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

×