Jump to content
TiiX (DayZ)

New [SWEDISH] DayZ Clan - The Last Hope

Recommended Posts

I'm just gonna write all this in swedish:

The Last Hope är ett relativt nystartat Arma 2 community. Vi spelar mest DayZ men även lite Armory och Team Deathmatch med/mot varandra.

The Last Hope har växt mycket dom senaste veckorna och vi har nu nått ungefär 25 medlemmar! Vi kommer förhoppningsvis att fortsätta växa och det är bara att komma in på våran Mumble server(läs nedan). Glöm inte bort att adda mig på Steam och/eller Skype(även nedan)!

Vi har en egen server: Atlanta 29

Det är fritt fram att komma in på både Mumble och DayZ servern.

Om du är intresserad att gå med, lägg till:

Steam: fredinskie

Skype: Zyberfreak117

------------------------------Mumble Info------------------------------

Adress: tlh.mumble.com

Port: 4023

Vi har inget lösen så vi vill inte ha en massa random personer som kommer in och skriver och skriker på Mumble!

--------------------------Mumble Info----------------------------------

Våra krav är att du ska vara minst 15 år gammal och du måste ha/skaffa Mumble. Mikrofon är inte ett krav men det är hyfsat meningslöst att vara i Mumble utan mikrofon.

Lägg helst till mig på steam och/eller skype men det är, som sagt, fritt fram att komma in på Mumble och du behöver inte fråga mig eller någon annan.

(TILL ALLA ER SOM ADDAR MIG PÅ STEAM:

Om ni lägger till mig på steam så har jag svårt att se vem ni är i kontaktlistan eftersom att folk lägger till mig varje dag så om ni lägger till mig, skriv gärna till mig så att jag vet vem du är!)

_______________________________________________________________

Vad som helst här kan bli ändrat eller tillagt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im going to assume it's okay to speak swedish in this thread so I'll go ahead and do that.

Låter kul med en svensk "klan" för dayz, fast jag tror inte det kommer gå så bra med en friendly-zone det bästa vore nog att ha ett läger gömt någonstans i skogen bara. Lägger till dig på steam och skype iallafall.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grymt, såg det! Vi får köra någon dag och hoppas på fler spelare!

Angående den där "safezone"-grejen så är det bara som en experiment grej men vi kommer behöva många mer spelare för det och det kanske inte går alls. Men jag har faktist hört/sett att det har funnits på några servrar innan.

Grejen är den att man måste bara orka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moved to "DayZ Survivor HQ".

Lycka till grabbar, trevligt att se mer skandinaviska DayZ spelare här omkring.

Good luck guys, nice to see more Scandinavian DayZ players around these parts. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grymt med en Svensk admin! Vi söker fortfarande mer spelare om någon är intresserad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjena grabbar! Jag och iaf 3 till sitter ofta och lirar tillsammans, ni är MER en välkommna att använda våran TS, sitter vi inte och spelar så sitter vi ofta och snackar skit i nån random kanal.

Vi skulle gärna vilja vara med och lira med er iaf! :)

ts.bslx2.se är adressen till Teamspeak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallöj! Vill gärna vara med denna klan, dock har jag ingen mick för tillfället då min slutade fungera för nån vecka sedan. Är 17 vårar å härstammar från stockholmstrakten, e man välkommen? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skulle kunna tänka mig vara med, men jag spelar med andra just nu. Men jag skulle nog kunna få in en eller två dagar i veckan så länge jag orkar.

En fråga bara, hur många är ni än så länge? Och vore inte det bästa att ha en europeisk och NordAmerikansk server att hänga runt I, med tanke på dagscyklarna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni kan ju berätta var ni bestämmer er för o lira, vi är ett gäng svenskar som har lirat några veckor tillsammans nu men vi hoppar runt rätt mycket på olika servrar. Är ju trots allt fortfarande rätt svårt att hitta stabila, lagg-fria servers än så länge!

Men i vilket fall som helst... kul med fler svenskar, speciellt om ni är lite organiserade så kan vi kanske ha lite sköjfighter mot varandra :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallöj! Vill gärna vara med denna klan' date=' dock har jag ingen mick för tillfället då min slutade fungera för nån vecka sedan. Är 17 vårar å härstammar från stockholmstrakten, e man välkommen? ;)

[/quote']

Du kan ju komma in på våran Mumble(Ungefär som Vent och Teamspeak för de som inte vet) server och snacka lite med oss nån dag! (Det går att skriva på mumble)

Adress: tlh.mumble.com

Port: 4023

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjena grabbar! Jag och iaf 3 till sitter ofta och lirar tillsammans' date=' ni är MER en välkommna att använda våran TS, sitter vi inte och spelar så sitter vi ofta och snackar skit i nån random kanal.

Vi skulle gärna vilja vara med och lira med er iaf! :)

ts.bslx2.se är adressen till Teamspeak

[/quote']

Haha, tackar så mycket! Vi har nyss satt upp en egen Mumble kanal som det är fritt fram att komma in i och snacka med oss i så om ni är intresserade av att spela så kan ni ju komma in där så hittar vi på nåt!

Adress: tlh.mumble.com

Port: 4023

Share this post


Link to post
Share on other sites

Låter trevligt med en svensk klan! Addade dig på Steam, dock så finns inte användarnamnet: Zyberfreak på Skype. När du väl addar mig så skickar jag PM!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Åh, trevligt!

Vi kan väl skriva vilka servar vi främst spelar på?

Jag brukar köra främst på betaservrar för att dety fram tills nyligen var fritt från Waiting for server response...

Servern är UK7.

Nu ver jag itne riktigt. Men försöker undvika den outhärdliga natten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjena grabbar! Jag och iaf 3 till sitter ofta och lirar tillsammans' date=' ni är MER en välkommna att använda våran TS, sitter vi inte och spelar så sitter vi ofta och snackar skit i nån random kanal.

Vi skulle gärna vilja vara med och lira med er iaf! :)

ts.bslx2.se är adressen till Teamspeak

[/quote']

Haha, tackar så mycket! Vi har nyss satt upp en egen Mumble kanal som det är fritt fram att komma in i och snacka med oss i så om ni är intresserade av att spela så kan ni ju komma in där så hittar vi på nåt!

Adress: tlh.mumble.com

Port: 4023

Soft jag ska se om jag kan få mitt j*vla mumble att fungera, det strular som fasen för mig, kör ni på BETA patch och senaste DAYZ patch antar jag? :)

peace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi kör senaste DayZ patchen, inte BETA patchen för Arma 2 dock.

Lägg till mig på steam/skype så kan jag nog hjälpa till med Mumble.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tveka inte att kontakta TiiX! Ju fler spelare ju roligare är det.

Bara kika in på mumble och säga hej. Nästan alltid någon inne :)

Vi hjälper gärna nya spelare att komma igång också..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej! Är nog ganska ny till det hära spelet så det vore ju också trevligt att joina en klan som kunde hjälpa en person på traven :) Undrar fortfarande om ni söker folk ( även noobs då ) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjena jag undra om ni bara kör på Atlanta 29?

Nej inte bara där men eftersom att det är våran server så försöker vi hålla oss där.


Hej! Är nog ganska ny till det hära spelet så det vore ju också trevligt att joina en klan som kunde hjälpa en person på traven :) Undrar fortfarande om ni söker folk ( även noobs då ) :)

Vi slutar aldrig söka ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjennare! jag försökte gå in på eran mumble men det är lösen på.

är ni inte activa längre eller?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jodå, visst är "vi" aktiva. Jag kom in på mumble igen precis utan problem.

Som repeterats i tråden så är det;

Adress: tlh.mumble.com

Port: 4023

(Glöm inte att fylla i ett användarnamn)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja är intresserad på o joina klanen, äre bara o komma in eller?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funderar på att på att gå med å lira lite med er.

Vilka servrar brukar ni oftast lira på?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funderar på att på att gå med å lira lite med er.

Vilka servrar brukar ni oftast lira på?

Vi kör som tidigare nämnt' date=' på Atlanta 29, då det är våran egen server.

[hr']

tjennare! jag försökte gå in på eran mumble men det är lösen på.

är ni inte activa längre eller?

Det är jätte konstigt för jätte många som jag snackar med på steam/skype säger att det är lösenord men det är det inte.

Kan lika gärna passa på att säga direkt att man INTE ska starta med den Mumble som heter "Mumble (Bakåtkompatibel)" utan bara den som heter "Mumble" så ska det funka direkt.

______________________________________________________________

tja är intresserad på o joina klanen' date=' äre bara o komma in eller?

[/quote']

Bara att droppa in när du vill ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×