Jump to content
DaPeekez

Looking for Dutch Players to play with

Recommended Posts

Hey, ik zoek leuke mensen om Day Z samen mee te spelen ik speel het spel nu ongeveer 5 dagen en het ontzettend moeilijk om alleen in de wildernis te overleven..

Zit niet in een clan , heb geen goede spullen , ik wil gewoon samen wat kunne ouwehoeren en wat fun hebben op day z. zelf..

Meanwhile, I got a clan by myself with only dutch ppl on it ,there are enough ppl for now to play with so this forum post

May Be Locked

Edited by DaPeekez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind je het erg om af en toe engels aan te horen :)

EU groep hier, verschillende landen, dus niet altijd alleen NL. Genoeg plek iig, laat maar weten :)

Gezellig is het zeker !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind je het erg om af en toe engels aan te horen :)

EU groep hier, verschillende landen, dus niet altijd alleen NL. Genoeg plek iig, laat maar weten :)

Gezellig is het zeker !

Het is zeker, gezellig zit er ook namelijk in.

Als je echt alleen NL wilt praten dan denk ik als je ff een Milkyway vraagt dan maakt hij een TS3 channel voor je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nederlander hier, is er nog een plekje voor één meer? Ben ook pas enkele dagen geleden begonnen, heb nu wel een Ak-74 en AKs-74 gevonden in Cherno :) mp5 en PDW moeten droppen, te weinig ruimte. maargoed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal,

Ik wil ook graag leuk met een groep(je) cherno verkennen. Speel nu iets van 2 weken alleen en vind het een uitdaging om met andere te spelen!

Hopelijk tot snel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

add me allemaal op skype : wesleypeeke dan kunnen we samen gaan spelen we hebben nu al ongeveer 8 nederlanders bij elkaar gebracht ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Huey

Ik ben op zoek naar een groepje om dit spel mee te spelen. Om eerlijk te zijn ben ik vandaag pas begonnen en moet nog even flink wennen aan de controls. Ben al wel lang bezig met FPS'ers, sinds SoF/MoH/COD originele games. Na lange tijd zoeken naar een leuke shooter lijkt me deze game perfect. Hopelijk kan een groep mij een beetje wegwijs maken.

Hoor graag hoe ik in contact kan komen met jullie groep (TS3/forum/etc).

Mvg,

Gibs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej allemaal,

ik begin sinds vandaag, ik weet niet hoever julli allemaal al zijn maar ik zou graag meedoen.

wel nog super noob tho :P is het beter om misschien eerst arma 2 zelf te spelen,

grtz xDreamz

Skype: suckmylollypop

steam: xdreamay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf speel ik bij een grote Nederlandstalige multigaming clan (Double Dutch Clan) waar er regelmatig ARMA2 en DayZ wordt gespeeld.

Het niveau is zeer wisselend; van beginners tot mensen die ook aan het grotere werk meedoen.

Op het moment is er nog geen ARMA squad (wij hebben per game een eigen squad), maar er wordt op dit moment hard aan gewerkt.

Uiteraard worden er ook andere games gespeeld en ook daar is iedereen welkom.

Gezien wij tegen de 600 leden hebben, is er natuurlijk een eigen forum en TS server beschikbaar waar er altijd wel iemand online is.

Voor meer informatie mag je gerust een PM sturen, of gewoon even op onze website kijken (link staat in m'n signature).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×