Jump to content
Niek

Looking for skilled Dutch squad

Recommended Posts

Ik speel nu al 2 maanden alleen met veel plezier, maar nu word het eens tijd dat ik een team ga zoeken. Ik heb goede gear en ben ATM aan het zoeken naar tenten, voertuigen en heli's in Petrovka.

Ik ben op zoek naar een team die nog een extra sniper kan gebruiken (heb as-50).

Ik heb een goede mic en ik gebruik skype en ts3, ben 16 jaar oud en speel vooral in de middag, avond en nacht

IGN: Niekstlye

Skype: irun4pk

Steam: irun4pk

Edited by Niek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zijn een doorgewinterde NL squad, en we kunnen best eens een keertje ontmoeten om je een beetje wegwijs te maken :)

Coole avatar trouwens Luna, Gun4Hire :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel plezier in DayZ :)

Moet het echt een NL groep only zijn? Wij hebben ook wat andere EU spelers :)

Genoeg plek, mannetje of 15, TS, eigen servers etc.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohhh ja ik drukte perongeluk op enter toen ik nog niet klaar was met me hele tekst.

Edited by Niek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan wel engels praten doe ik wel vaker zo op skype maar het is niet echt vloeiend.

Henki en Milkyway add me anders op steam kunnen we dadelijk misschien al spelen

Edited by Niek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milyway en Henki heb jullie steam om me toe tevoegen of moeten we het op een andere manier regelen?

Edited by Niek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zoek een een squad Niek misschien kunnen we er samen 1 maken ofso?

mijn ingame naam : Bemelen

Skype:dbemelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zelf ook l een tijdje opzoek naar Europese spelers , heb ondertussen al 2-3 maand ervaring met dayz .

Ben 18 , spreek vlot engels en speel dayz bijna dagelijks.

Steam : Iceman344

Skype : icemanzz344

Dayz Ingame : Iceman344

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice heb net een bus gevonden, dus ik kan overal heen of je squad vervoeren :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook sinds een aantal weken begonnen met dayz. en zou het geniaal vinden om met een (vaste) groep de wereld daar onveilig/veilig te maken.

Op dit moment is mijn character aardig gegeard, iig genoeg om te overleven in de wildernis.

heb een headset, internationale groep is ook geen probleem

steam: Rino1986

ingame: Rino

skype is per PM te verkrijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf speel ik bij een grote Nederlandstalige multigaming clan (Double Dutch Clan) waar er regelmatig ARMA2 en DayZ wordt gespeeld.

Het niveau is zeer wisselend; van beginners tot mensen die ook aan het grotere werk meedoen.

Op het moment is er nog geen ARMA squad (wij hebben per game een eigen squad), maar er wordt op dit moment hard aan gewerkt.

Uiteraard worden er ook andere games gespeeld en ook daar is iedereen welkom.

Gezien wij tegen de 600 leden hebben, is er natuurlijk een eigen forum en TS server beschikbaar waar er altijd wel iemand online is.

Voor meer informatie mag je gerust een PM sturen, of gewoon even op onze website kijken (link staat in m'n signature).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een tactische, en gezellige NL / BE groep zoekt, kun je me natuurlijk altijd adden op skype 'NLDayZGroep' als je gewoon lekker wilt spelen en wat praten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×