fust27 2 Posted July 21, 2012 (edited) Hej.Mig og en ven leder efter 2 spillere til DayZ.I skal helst have Skype, og en god mic.Men vi tager det ikke altid så seriøs, så det skal i lige være forberedt på.Her er mit skype navn: mr.latiner. Bare add. Edited July 22, 2012 by fust27 2 Share this post Link to post Share on other sites
Kiesbye 0 Posted July 21, 2012 Helt klart! Vi er selv 4 der spiller de og mere.Bare kom på vores teamspeak eller skriv dit skype.Teamspeak:IP: ts.minepower.dk:7003Kode: powermineBare skriv her igen med noget skype ID :)PS: På teamspeaken skal du gå ned til kanalen der hedder "ARMA 2 - DayZ. Vi kommer til at spille meget inat.. Share this post Link to post Share on other sites
Mazzarife 0 Posted July 22, 2012 Er i shoot on sight eller?Er intra og har skype og mic Share this post Link to post Share on other sites
Mosegrisen 2 Posted July 25, 2012 Jeg er også frisk på at spille med nogleHar nogle venner, men de er ikke så tit på, så jeg mangler nogle at spille med.-Hvis i er intra så skriv enten på min skype eller her.PS: min skype er på min profil. Share this post Link to post Share on other sites
insanity 0 Posted July 26, 2012 Jeg er frisk at kunne spille med nogle..Skype er maranello151 skriv lige at det er fordi i vil spille hvis i ansøger så jeg ikke bare afviser Share this post Link to post Share on other sites
TheDKQ 1 Posted July 26, 2012 Jeg leder også efter nogle at spille med! Share this post Link to post Share on other sites
sylvester564 0 Posted July 28, 2012 hvis i stadig mangler nogen så er jeg også klar :) min skype er sylvester564 :) Share this post Link to post Share on other sites
esbenrose 0 Posted July 29, 2012 Vi er to venner der skal prøve for første gang i aften....er i stadig på banen? :) Share this post Link to post Share on other sites
d0d3d3f0@live.com 16 Posted July 29, 2012 herge berge urgen dorken Share this post Link to post Share on other sites
sebastian.olesen1@gmail.com 0 Posted August 2, 2012 Helt klart! Vi er selv 4 der spiller de og mere.Bare kom på vores teamspeak eller skriv dit skype.Teamspeak:IP: ts.minepower.dk:7003Kode: powermineBare skriv her igen med noget skype ID :)PS: På teamspeaken skal du gå ned til kanalen der hedder "ARMA 2 - DayZ. Vi kommer til at spille meget inat..Er i stadig kørende? Mangler nogle at spille med, så ville da smutte en tur forbi Jeres TS-server. Hvor gamle er i egentlig? :) Share this post Link to post Share on other sites