pontalol 2 Posted July 19, 2012 Tjena!Vi är 2 svenska grabbar som letar efter en svensk bandit clan som gärna spelar taktiskt och någorlunda seriöst.Vi har båda spelat DayZ i ungefär en vecka (Fruktansvärt många timmar har gått åt till DayZ den veckan)Lite info:Ålder : 20 år båda två.Ingame namn: Broderapa och LolomRoller: Lolom kör Sniper och jag (Broderapa) använder Assault rifle.Skypenamn: pontahultinSläng iväg ett Pm eller adda mig på skype. 2 Share this post Link to post Share on other sites
kzeroffthree 1 Posted July 23, 2012 I'll join, added you on skype! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Plaguetongue 47 Posted August 3, 2012 jag och 5 polare lirar, är ingen clan men vi brukar köra ilag ibland =) Share this post Link to post Share on other sites
sellasie_83@hotmail.com 27 Posted August 9, 2012 jag och 5 polare lirar, är ingen clan men vi brukar köra ilag ibland =)Jag skulle älska att inte behöva ha en klantag men ändå samlas i en grupp.Kan du inte PM:a mig om ni söker fler? Blir bättre taktiskt när alla förstår varandra 100% ju. Share this post Link to post Share on other sites