Jump to content
LokiFM

Novum Ordo - Dutch Speakers only clan.

Recommended Posts

Hi luitjes,

Mijn naam is heel erg obviously KAY! En ik ben 5 jaar ouder als een 12 jarig scheldend Call of Duty spelend ventje. Ik vind DayZ erg op Fallout: New Vegas op hardcore lijken. Alleen het landschap en de engine :P Ik speel het nu 2 dagen en ik vind het extreem vet. Het enige waar ik een beetje moeite mee heb zijn het vinden van de juiste middelen tegen verwondingen. Maar dat mag niet te lang duren dacht ik zo ;p Op de NL50 server ben ik nu met een Sniper Rifle naar de hoofdstad aan het reizen. Ben de eerste 2x doodgegaan, meteen. Eerst door een val van een trap, en toen door te veel zombies proberen te mollen met een bijl. Maar de 3e keer ben ik voorzichtig te werk gegaan en heb geluk gehad dat ik geen survivours ben tegengekomen. Nu ben ik dus goed geprepareerd en opweg naar de grootste stad ten zuiden aan de kust.

Ik wil graag in de clan omdat het een stuk vetter is als je elkaar kunt helpen, met zoeken van dingen en met elkaars wonden te verhelpen. Ik ben ook wel gehoorzaam als dat nodig is :P

Mijn Skype is: hansie.hintersee ( De meest duitse man op aarde. )

Ik hoop dat jullie dit lezen, anders heeft dit heele verhaal voor de fuck geen zin. XD

Groeteh.

Edited by JustKay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ik speel sinds deze week DayZ en het is nogal saai in je eentje. ik heb skype en mijn steam naam is Bazki16 (dayz naam is Bas)

Edited by Bazki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×