Jump to content
Sign in to follow this  
Ateon (DayZ)

LF dutch solo

Recommended Posts

Im your guy, im dutch, 16 years old and i got a mic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im your guy, im dutch, 16 years old and i got a mic :)

EDIT: Done

Edited by Ateon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook nederlands, 16 jaar.

Skype: JeStinktNaarKaas

Hoi.

Edited by Régelnêef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Message me your skypename, PM

Yes i would like to group with you. I am dutch and my skype name is "j.c.kai" 18 years old.

EDIT: Done

Edited by Ateon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben 16 jaar heb as50 meestal en ben een marksman. Ik speel ArmA al 2 jaar dus ik ben best wel skilled met sniper (meestal raak ik 1st schot headshot en ik hoef geen rangefinder te hebben om range te calculaten). Ik heb iemand nodig on tacties te kunnen spelen bijvoorbeeld ik zit op een berg en verdedig jou en dood mensen terwijl jij corpses loot en bijvoorbeeld tents bij stary sobor loot. add me op skype als je geintereseerd bent IK will niet echt een grote team hebben 3 max anders is het moeilijk om stealth te zijn. Skype: Soundblasternl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben 16 jaar heb as50 meestal en ben een marksman. Ik speel ArmA al 2 jaar dus ik ben best wel skilled met sniper (meestal raak ik 1st schot headshot en ik hoef geen rangefinder te hebben om range te calculaten). Ik heb iemand nodig on tacties te kunnen spelen bijvoorbeeld ik zit op een berg en verdedig jou en dood mensen terwijl jij corpses loot en bijvoorbeeld tents bij stary sobor loot. add me op skype als je geintereseerd bent IK will niet echt een grote team hebben 3 max anders is het moeilijk om stealth te zijn. Skype: Soundblasternl

Met meer man heb je ook meer ogen die opletten. Cover geven wordt ook beter aangezien je meerdere spots kan hebben, laten we zeggen 50 meter uit elkaar. Het travelen (lopen w/e) is eigenlijk ook geen issue. Of je nou met 6 of 3 loopt het valt net zo erg op. Voordeel met 6 man is ook nog is dat je meestal lone wolf bandits afschrikt.

Mocht deze georganiseerde chaos nog steeds leven dan doe ik graag een keertje mee :)

22 jaar, iets meer dan 2 maanden aan dayz bezig. Op het moment fully geared.

bezigheid: choppers looten om eindelijk is die l85 thermal te vinden en zodra ze weer werkende choppers toevoegen, full time piloot.

skype: aero_dax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

×