Jump to content
Stan (DayZ)

Looking for players [Dutch only] (thread is in dutch, sorry)

Recommended Posts

Hoi iedereen!

Wij zijn een clubje (www.e-noobs.nl) van 4 mensen (Gandie, Stan, Paniohitus en Paul), opzoek naar wat mensen die met ons samen willen spelen. We proberen een camp te maken op een bepaalde server en hebben natuurlijk hulp nodig. We gebruiken Teamspeak 3 en zijn vrijwel dagelijks online, zo tussen 20:30 – 23:30 (nl tijd).

In principe zijn we geen bandits, maar we deinzen niet terug om geweld te gebruiken als er op ons geschoten wordt.

We zoeken mensen die:

- 18 jaar of ouder zijn

- Het spel een beetje serieus nemen (niet gaan zitten klooien)

- In het bezit van Teamspeak / headset en goed kan communiceren

- Regelmatig meespeelt

Ben je geïnteresseerd? PM me maar of stuur een mailtje naar stanjonkers@hotmail.com

Edited by Stan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi iedereen!

Wij zijn een clubje (701) van 4 mensen (Gandie, Stan, Paniohitus enPaul), opzoek naar wat mensen die met ons samen willen spelen. We proberen een camp te maken op een bepaalde server en hebben natuurlijk hulp nodig. We gebruiken Teamspeak 3 en zijn vrijwel dagelijks online, zo tussen 20:30 – 23:30 (nl tijd).

In principe zijn we geen bandits, maar we deinzen niet terug om geweld te gebruiken als er op ons geschoten wordt. We zitten vaak in het binnenland en komen alleen in de grote steden (cherno/elektro) als we wat nodig hebben.

We zoeken mensen die:

- 18 jaar of ouder zijn

- Het spel een beetje serieus nemen (niet gaan zitten klooien)

- In het bezit van Teamspeak / headset en goed kan communiceren

- Regelmatig meespeelt

Ben je geïnteresseerd? PM me maar of stuur een mailtje naar stanjonkers@hotmail.com

ben ook op zoek, alleen serieuze mensen graag,

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben nog steeds een aantal mensen nodig. We hebben onze eigen DayZ server + teamspeak server.

PM me als je regelmatig speelt en zin hebt om mee te spelen.

Edited by Stan

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo,

wij hebben wel aardig wat man, ongeveer 3-4 man.

add me op steam (migchelsen1993) of stuur maar teamspeak ip.

gr, trip

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ trip e.a.: we hebben nu al een aardig team en willen niet echt inneens naar 12 14 man. Een of twee zou voor nu goed zijn. Bedankt voor je reactie in ieder geval!

@ kecko91: Mail verstuurd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Xbgmegatron

Klopt dat een grote groep beter is, maar ik ga niet zomaar met 8 man ergens aan beginnen. Wil wel de mensen een beetje kennen, voordat je het weet ben je alles kwijt ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×