Jump to content

Forums Announcement

Read-Only Mode for Announcements & Changelogs

Dear Survivors, we'd like to inform you that this forum will transition to read-only mode. From now on, it will serve exclusively as a platform for official announcements and changelogs.

For all community discussions, debates, and engagement, we encourage you to join us on our social media platforms: Discord, Twitter/X, Facebook.

Thank you for being a valued part of our community. We look forward to connecting with you on our other channels!

Stay safe out there,
Your DayZ Team

Sign in to follow this  
notorix

[CCG] Koninklijke Nederlandse groepering. [BE/NL]

Recommended Posts

THIS IS A THREAD FOR DUTCH PEOPLE ONLY.

dlQyRmQ.png

Wie zijn wij?

KNGG is een nieuwe Nederlandse groep van spelers, die samen op een CCG Overpoch Taviana 1 server spelen. We zijn een hechte groep van spelers die het leuk vinden om met elkaar te gamen.

Uhm, wat is Overpoch?

Overpoch is een mix tussen epoch en overwatch.

Dus, op welke server spelen jullie?

Wij spelen op de CCG Taviana 1 server, deze server heeft regelmatig updates en is goed in balans.

http://customcombatgaming.com/forums/index.php?/page/index.html

5_vneLl2j.png

Klinkt geweldig, hoe doe ik mee?

Wij zijn op dit moment hard aan het zoeken voor versterkingen in ons team, hoe jij mee kan doen? Voeg mij toe op skype: GambleTrue en dan kijken we of jij geschikt bent voor KNGG!

FAQ.

- Ik heb nog nauwlijks DayZ gespeelt en ben helemaal niet goed, kan ik tog meedoen?

Natuurlijk, we zullen je ook helpen om het spel zo snel mogelijk op te pakken.

- Ik heb geen skype/Teamspeak of geen headset, kan ik meedoen?

Helaas, zonder skype en teamspeak kunnen we niet goed communiceren. En zonder communicatie is DayZ een heel moeilijk spel. Je moet skype hebben en een microfoon om te kunnen communiceren.

Tot snel!

Groeten,

Notorix

Sign in to follow this