Sabre (DayZ) 4 Posted May 13, 2012 Måske er det blot mig der ikke har kigget grundigt efter, men jeg synes der mangler en bande for os vikinger. Personligt søger jeg andre danskere og nordmænd. Svenskere not so much, da jeg ikke forstår et klap af hvad de siger/skriver. Anyway, jeg vil som udgangspunkt være venlig overfor folk fra Norden. Alle andre kan rende mig et hvis sted og smage på mine .303s...Ses in-game, vikinger!Translation: If you can't read this then you're not a viking... Share this post Link to post Share on other sites
brucesimmens@gmail.com 0 Posted May 13, 2012 Hej Viking.Jeg er dansker, og er 22 år gammel, moden og tager tingene seriøst, og useriøst når det skal være :)Jeg er squ frisk på at nakke nogle fedtugler rundt omkring i landskabet.Jeg hedder "Tisca" ingame, lad os finde ud af noget?Ses :)! Share this post Link to post Share on other sites
landstriker 9 Posted May 13, 2012 Gruppen vår har en Svenske og en Nordmann (inkl meg selv). Desverre så er gruppen vår full, men jeg skal hilse om vi noen gang møtes. :) Share this post Link to post Share on other sites
Sabre (DayZ) 4 Posted May 14, 2012 Jeg er frisk Tisca. Problemet er dog at DayZ er ret ustabilt og det er svært at finde en server som ikke er proppet med folk i et fornuftigt tidspunkt. Jeg spiller normalt på EU/DE/FR serverne, og skal nok prikke til dig hvis vi befinder os på den samme server! Share this post Link to post Share on other sites