bazinga (DayZ) 0 Posted May 13, 2012 Hi, i'm looking for norwegian players to form a group:) Share this post Link to post Share on other sites
lucantic@gmail.com 0 Posted May 17, 2012 Joiner gjerne etter 23dje mai. Share this post Link to post Share on other sites
landstriker 9 Posted May 17, 2012 Lykke til folkens!Good luck! Share this post Link to post Share on other sites
SkaalBones 5 Posted June 26, 2012 sign me up :). må muligens fikse bedre headset, men tror det jeg har funker. hvordan ligger det ann me gruppen nÅ?SkaalBonesbtw va er steam navnet deres? Share this post Link to post Share on other sites
Finalrequiem 0 Posted June 26, 2012 Hei folkens, jeg vil gjerne joine. hvis det er greit? :D Share this post Link to post Share on other sites
SkaalBones 5 Posted June 26, 2012 har sendt privat melding til hver en for å få gang. ser at bazenga ikke har hvert på forumet på en måned så det låter ikke bra. Men vi må får prøve å ordne noe samen. :) nå ser det ut som vi blir 6stk utifra oss som har svart på denne posten. :P Share this post Link to post Share on other sites
SkaalBones 5 Posted June 27, 2012 er en til post med norske som vil danne en liten spillgruppe. reply til den slik at vi får startet opp noe! :P Share this post Link to post Share on other sites
octaveum 0 Posted June 28, 2012 ok om alle som vil være med skriver skype brukeren sin her så blir det lettere og organisere hvem som er med og det er lettere og kommunisere :DSkype:( Solve1996 ) Share this post Link to post Share on other sites
SkaalBones 5 Posted June 28, 2012 jeg adder deg octaveum når jeg er ferdig på jobb!Skype: leinadalekoj Share this post Link to post Share on other sites
Falgata 3 Posted June 28, 2012 Æ e me æ og hvis æ får lov. Dokker har sikkert plass til en finnmarking.Skype:son_of_ivanSteam: http://steamcommunity.com/id/Falgata Share this post Link to post Share on other sites
lucantic@gmail.com 0 Posted June 28, 2012 Joiner gjerne en dag om det er muligSkype: Lucantic Share this post Link to post Share on other sites
SkaalBones 5 Posted June 29, 2012 såklart har vi plass til en finnmarking! Share this post Link to post Share on other sites
Noth (DayZ) 0 Posted June 29, 2012 Er også med; nothgalic på skype. Share this post Link to post Share on other sites
Altraum 0 Posted June 29, 2012 Hoy,Jeg er med. Tror jeg har lagt alle dere til på Skype.Altraum.... Share this post Link to post Share on other sites
Kim (DayZ) 0 Posted June 29, 2012 Hadde vært utrolig digg å være med! Begynner å bli lei av alle bandittene, er redd for alle jeg møter nå! >_<Og med tanke på at jeg sitter fast inne i en flybase med brukne ben og ingen ammo på våpenet, hadde hjelp vært passende... xDSkype: kim.fluttershyGleder meg! :D Share this post Link to post Share on other sites
Altraum 0 Posted June 30, 2012 Hoy,Kommer til å spille bra mange timer i morgen, hvis alt går etter planen. Så da kommer jeg til å plinge på Skype hvis jeg ser at noen av dere er pålogget.Altraum... Share this post Link to post Share on other sites
Techzeon 0 Posted July 3, 2012 er down, kjedelig i lengden å spille aleneadd lars.skiaker @ skype så snakkes vi Share this post Link to post Share on other sites
exevious 0 Posted July 4, 2012 Jeg og en kamerat vil og gjerne være med om dere fortsatt ser etter folk :)Mvh Knut Share this post Link to post Share on other sites
Techzeon 0 Posted July 4, 2012 Jeg og en kamerat vil og gjerne være med om dere fortsatt ser etter folk :)Mvh Knutlegg til skypen din, så ordner vi det ;) Share this post Link to post Share on other sites
exevious 0 Posted July 6, 2012 Sweet, skypen min er mullerfaen :D Share this post Link to post Share on other sites
blitzz 8 Posted July 19, 2012 jeg er octaveum btw.jeg er i frankrike nå i 2 uker og ønsker å skaffe en dag å spille på når jeg kommer hjem igjen :)så om vi diskuterer dager og tidspungt folk spiller på så vi vet sånn noen lunde hvorti folk er på :D i mellom tiden kan jeg se om jeg kan fikse oss en teamspeak server istedenfor skype, Share this post Link to post Share on other sites