Jump to content
Sign in to follow this  
DannieDK

Søger en Dansk Person/Gruppe/Team/Clan i DayZ /Epoch/SA

Recommended Posts

Hey folkens :D

Jeg er ny i Dayz, jeg har kun spillet i lidt over 1 mdr, men er helt solgt i det:)

Jeg savner dog nogle at spille med, på nuværende tidspunkt spiller jeg sammen med en anden clan (Som jeg ikke er medlem af blot gode venner) men Det er på deres server og der er stort set kun dem og en masse NPC der patruljere kortet hele tiden.. 

Jeg leder efter nogle der taler dansk, da det gør det en del nemmere, og lære af hindanden udveksle taktiker eller evt snakke hurtigt i pressede situationer.

Jeg kan også godt skrive og tale engelsk men det går hurtigere med dansk og staver også helt hen i skoven på engelsk.  (Plus talen er lidt rusten da jeg ikke har brugt det i mange år) 

Jeg spiller pt Epoch mod, da jeg er lidt bidt af og lære at bygge baser, og få nogle køretøjer fede våben og en masse godt loot. Men igen det bliver sku lidt tungt altid og være alene om det.

Jeg sætter pris på godt team work da det gør spillet meget sjovere.

Når det så er sagt har jeg også lige hentet Stand alone versionen ned  så den er klar, dog har jeg ikke prøvet det endnu da jeg er blevet bidt af Epoch men muligheden er der hvis det er der der er nogle og spille sammen med.

Forresten er jeg 29, og far til en lille dreng, bor i hus, har kæreste hund og bilèr campingvogn og have traktor!

(Ved ikke hvad det rager andre mennesker, men alle skriver det i deres opslag så jeg er da med på "dating DayZ Dilen" :rolleyes:

Det gør jo self også at jeg ikke kan og gider sidde forand skærmen alle nætter i ugen.. Har job og familie ligesom så mange andre, der self også skal passes:)

:D  :D  :D MEN SKRIV DA OG LAD OS KOMME IGANG MED NOGET GAMING :D  :D  :D

• Like 1

Jeg sidder i øjeblikket og spiller på en nystartet epoch server, vi søger nyge spillere og jeg tror du ville falde godt til!

jeg sidder lige nu sammen med 3 andre danskere derinde, og jeg er ret sikker på at jeg får en del flere danskere derind. Hvis du har lyst og tid, så join følgende ip:  195.198.189.3:25565

Scavenger Den vil jeg da lige kigge på. ved lejlighed, så kan vi evt mødes ingame og få lavet lidt hvis du er frisk. Har du base osv eller er det noget der står på to do listen?

Edited by DannieDK

Jeg er faktisk allerede med i en gruppen derinde... Men der er 3 andre danskere der spiller derinde for tiden, måske du kunne snakke med dem ? ^^

Jeg er faktisk allerede med i en gruppen derinde... Men der er 3 andre danskere der spiller derinde for tiden, måske du kunne snakke med dem ? ^^

muligheden forligger da... Jeg vil undersøge det:D

Tak for tipet

hmm jeg kan ikke logge ind på den server der den skriver noget med en init.sqf fil der ikke er fundet..Men det er kun den server den mangler den fil på. kan godt logge på dem anden jeg spillede på før

Hey!
Vi er en 8-10 stykker der spiller DayZ standalone. Vi spiller for hyggens skyld, og har arrangeret et par kampe mod en engelsk clan. Vi kan altid bruge flere spillere (helst over 16 år), og I kan add'e mig på steam for at joine os. Vi spiller på forskellige tidspunkter, alle ugens dage. Add BigB [DK]

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this