Jump to content

Forums Announcement

Read-Only Mode for Announcements & Changelogs

Dear Survivors, we'd like to inform you that this forum will transition to read-only mode. From now on, it will serve exclusively as a platform for official announcements and changelogs.

For all community discussions, debates, and engagement, we encourage you to join us on our social media platforms: Discord, Twitter/X, Facebook.

Thank you for being a valued part of our community. We look forward to connecting with you on our other channels!

Stay safe out there,
Your DayZ Team

Sign in to follow this  
MrGreen97

All Swedish group - Dayz Origins 1.7.7

Recommended Posts

Hey, i'm ONLY looking for Swedish players so i'm going to write in swedish.

Tjena, jag letar efter några svenska spelare som vill köra dayz origins 1.7.7 som precis har kommit ut. Jag tycker att origins ser väldigt roligt ut men hade ingen att spela med så jag tänkte testa att posta här :)

Jag är 16år och har spelat dayz sedan juni 2012, i september så började jag köra på zombies.nu på deras DayZero servers (det är typ dayz hardcore). Jag kör fortfarande det ibland.

Jag kan köra helicopter bättre än de felsta, kan hantera de flesta snipers som finns i vanliga DayZ. JAG FÖREDRAR HARDCORE SERVRAR SOM INTE HAR 3RD PERSON (men det är inget krav)

Letar efter max 4-5 pers men kan även spela om det är bara du och jag (2 pers)

Letar främst efter folk som är:

• 16år eller mer

• har spelat dayz länge = mycket erfarenhet

• inte börjar grina om de dör

• Har humor!

Adda mig på skype: superalbin1

eller

På Steam: supercheesebaconburger

Du kan också skriva här men jag föredrar att du gör något av de som jag skrev inyss.

// MrGreen

*!SPELAR INTE LÄNGRE!*

Edited by MrGreen97

Sign in to follow this