sercanatici 0 Posted August 26, 2013 (edited) Hej alle sammen jeg ville lige informere jer om min nye server som jeg hoster 24/7. Det er en simpel dayz server som man kan downloade via dayzcomander og inde i Install/update.server navnet :[DK] DayZ Chernarus-Active [iDP]Admins-Extra buildings-100+ vehicles(1.7.7.1/Beta 103718)[Veteran]-hosted by Sercanserver ipen: 5.103.54.191:2302som i kan læse er der følgende.24/7 dag tid, det vil sige at i næsten ikke vil have noget nat tid på serveren, men der vil dog være 1 eller 2 timer med nat.Der vil altid være admin(s) til at holde øje med snyder/scripter/Hacker, så i ikke bliver snydt.der vil være over 100 køretøjere, som vil bestå af60% af dem vil være biler/buser/motorcykler30% = Helicopter10% = flyvemaskiner Vi har en masse Features så giv serveren et klik og nyd loadingscreen'etså skynd jer at joine......hvis i har spørgsmål, kan i skrive her eller skype sercan.atici Edited August 26, 2013 by sercanatici Share this post Link to post Share on other sites
Korsbaek 1778 Posted August 26, 2013 Det lyder fedt. Held og lykke med serveren :) Share this post Link to post Share on other sites
sercanatici 0 Posted August 26, 2013 Tak for det du er meget mere end velkommen på server tag kig og sig hej ;) Share this post Link to post Share on other sites
sercanatici 0 Posted August 26, 2013 Serveren er kommet lidt mere i sving så join hvis du har brug for noget action..... :D Share this post Link to post Share on other sites