Jump to content
akumafi@gmail.com

[EU][FIN] Finnish ARMA Guys

Recommended Posts

Kyllähän se groupissa pelaaminen hauskempaa tieten ois ku yksin mettissä sooloilu vaikka seki ihan hauskaa onki. Mumble löytyy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olemme myös hankkimassa joukollemme oman palvelimen' date=' jotta esimerkiksi ajoneuvojen korjaamisessa ja telttojen asettamisessa olisi jotain mieltäkin, kun tulee sitten pelailtua samalla palvelimella.

[/quote']

Tarkoituksena siis pitää lukittua serveriä? Tiedoksi ihan että ovat kiellettyjä ja Rocket yms. modin kehittäjät eivät katso näitä hyvällä silmällä. Vai mitenkäs meinasitte? Lisää FI servereitä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olemme myös hankkimassa joukollemme oman palvelimen' date=' jotta esimerkiksi ajoneuvojen korjaamisessa ja telttojen asettamisessa olisi jotain mieltäkin, kun tulee sitten pelailtua samalla palvelimella.

[/quote']

Tarkoituksena siis pitää lukittua serveriä? Tiedoksi ihan että ovat kiellettyjä ja Rocket yms. modin kehittäjät eivät katso näitä hyvällä silmällä. Vai mitenkäs meinasitte? Lisää FI servereitä?

Siis tarkoitin tuolla lähinnä sitä, että kun on oma serveri jossa pelaa "aina" niin on jotain järkeä korjailla niitä kulkupelejä johonkin jemmaan. Että loggailee sitten taas myöhemmin samalle servulle missä ne pelit ja vempaimet edelleen odottelee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiedäthän että ajoneuvot/teltat seuraavat pelaajaa serveriltä serverille?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiedäthän että ajoneuvot/teltat seuraavat pelaajaa serveriltä serverille?

Näinkö on? Koskahan tämä on sitten muutettu? Onko heittää linkkiä postiin missä infotaan tästä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moro, mites teidän kanssa pääsee pelailee?

EDIT: PM:ää tykitetty..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juttelin tos Steamissa Akuman kans ja näillä näkymin liityn tähän iloiseen joukkoon tänään illemmalla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perkele ,Kamenkasta Pustaan juoksin ja sitten kun olin noin 50 metriä pustasta niin ammuitte mut sniperillä :DDDDD . vitutti siinä vaiheessa aika paljon :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liekkö tagi tarpeellinen? Olisi mukava pelailla suomalaisten kanssa, mutta vierastan noita klaanitageja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perkele ' date='Kamenkasta Pustaan juoksin ja sitten kun olin noin 50 metriä pustasta niin ammuitte mut sniperillä :DDDDD . vitutti siinä vaiheessa aika paljon :(

[/quote']

Älä huoli, mä juoksin eilen Kamenkasta Stary Soboriin (viel pidempi matka) ja heti ku pääsin perille ni mut sniputettiin. Ja sen jälkeen juoksin Solnichniystä Mogilevkaan, ja just ku olin pääsemäs perille ni zombi löi kerran, meni taju kankaalle ja vuosin kuiviin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×