Jump to content
Snilex

Swedish Intelligence Agency [SIA]

Recommended Posts

Tja, är lite av en veteran, har spelat sen juni, frågar innan jag skjuter, kan köra alla sorts fordon, är 18 år. Tror jag kan göra nåt för den här klanen. Låter det lockade hör av er här på forumet!

Just nu är servern vi spelar på nere. Norsken som äger den ska fixa den inom ett par dagar sa han. Vi förlorade 7 bilar, 1 fyrhjuling, 2 helikoptrar och 3 tält. Han vet inte varför det hände men han ska ordna upp en ny server med nya patchen så hoppas vi att vi inte förlorar nåt mer. Men jag kommer att ropa till här direkt när den är uppe så håll utkik.

Men du kan gärna berätta lite mer om din spelstil.

Det är väldigt bra om det passar in med vår spelstil, vi åker oftast runt i helikopter och lootar, letar fordon för att ha en stabil och stor bas. Det är bra för att rusta upp nya medlemmar, så förhoppningsvis kommer vi kunna ge dig det nödvändigaste.

Lirar du med oss så glöm inte [sIA]dittnamn bara.

Edited by Snilex

Spelade med en annan klan förut o då gjorde vi samma saker, byggde upp camps, fixade massa fordon och vapen osv. Min spelstil förklarar jag nog bäst med "friendly survivor" men dör också ofta pga det. Just nu åker jag runt och rustar upp en buss och lootar lite militära platser på en DayZ Redux server.

Okej, men det låter skit bra.

Jag ropar till så fort servern är uppe och rullar som vi väntar på. :)

Grymt grymt, ni spelar inte på nån annan medans ni väntar eller? Och vilka kartor lirar ni på?

Edited by Mad mega

Tjenare! Kan vara intresserad av klan-aktigt lir.. polarna jag lirar med nu är flesta av den äldre varianten, barn m.m, så dom spelar inte speciellt mycket.

Skulle vara kul med lite mer info om er.. bor/ålder exempelvis. Själv är det 25, Stockholm, lirat runt 3-4 veckor, och har lagt de flesta andra spelen på hyllan för att bara lira DayZ atm. Man är lite av en bandit/friendly-hybrid faktiskt, har haft problem med den vanliga regeln att fråga friendly då folk dödat en när man skriver. Så ganska ofta blir det shoot-on-sight nu för tiden. Kan självklart leva upp till gruppens regler, vid ev. lir.

Lirar atm på 5.63.147.44:3051, en UK-server som flyter på fint i min mening, hyfsat flöde med folk, 10-30 oftast, aktiva admin(s). Kom gärna förbi en sväng och testa! Dvs, om eran server är nere fortfarande, kan även dyka in på eran en sväng när den är uppe, släng upp IP't då bara.

Ha det!

//Mad Pete

Tjenare! Kan vara intresserad av klan-aktigt lir.. polarna jag lirar med nu är flesta av den äldre varianten, barn m.m, så dom spelar inte speciellt mycket.

Skulle vara kul med lite mer info om er.. bor/ålder exempelvis. Själv är det 25, Stockholm, lirat runt 3-4 veckor, och har lagt de flesta andra spelen på hyllan för att bara lira DayZ atm. Man är lite av en bandit/friendly-hybrid faktiskt, har haft problem med den vanliga regeln att fråga friendly då folk dödat en när man skriver. Så ganska ofta blir det shoot-on-sight nu för tiden. Kan självklart leva upp till gruppens regler, vid ev. lir.

Lirar atm på 5.63.147.44:3051, en UK-server som flyter på fint i min mening, hyfsat flöde med folk, 10-30 oftast, aktiva admin(s). Kom gärna förbi en sväng och testa! Dvs, om eran server är nere fortfarande, kan även dyka in på eran en sväng när den är uppe, släng upp IP't då bara.

Ha det!

//Mad Pete

Ska dom vänta på att den där servern kommer upp igen innan dom börjar lira, kan vi två mötas upp om du vill o försöka överleva lite.

Ska dom vänta på att den där servern kommer upp igen innan dom börjar lira, kan vi två mötas upp om du vill o försöka överleva lite.

fan_oxo_petri på Skype

Grymt grymt, ni spelar inte på nån annan medans ni väntar eller? Och vilka kartor lirar ni på?

Nej vi har lugnat oss. Det ligger till så att vi spelade på en otroligt bra server först, en Amerikansk server. Vi hade en riktigt stor bas, och det var mest bara friendly spelare på den servern. Men adminen bytte till DayZ 2017 så då gav vi upp att spela där. Kändes helt värdelöst att förlora allt arbeta vi hade lagt ner. Vi hade 1 SUV, 1 quad, 2 helis, 2 bussar, 1 Ural, 1 Gaz, and 1 UAZ och nån till bil. Vi hade vapen, ammo, mat, dricka, medicin för att kunna sitta och grilla och sjunga visor i månader. Lite surt tyckte vi så vi letade en ny server och det kräves ett par server hopp innan vi hittade en perfekt server. Nu har vi hittat en men jag kan höra med Wedin, kanske kan hitta nånting under tiden.

Ha det!

//Mad Pete

Hej.

Va kul att du är intresserad, det gillar vi.

Själv är jag 26, bor i Uppsala. Började spela DayZ i slutet av October tror jag det var.

Jag kan också spela ganska ofta, är arbetslös så har tid. Dock hjälper jag till med massa djur dagligen eller ibland så kanske blir tvungen att logga ut en timme lite här och där.

Förstår din spelstil, det kan vara tröttsamt att bli dödad av andra spelare. Har inte haft den turen så himla mycket, har ju för det mesta spelat på servrar med lite mindre folk på, men servrar som har spelare som spelar där dagligen. Så länge du inte kör en KoS typ av spelstil när du lirar med oss så är vi nöjda. Spelar du ensam på den server vi kommer spela dagligen på så hoppas vi också att du kan köra den goda sidan av karma. Vi kommer ju bygga upp en bas och ha vapen och skulle det vara så att du dör när du är ensam av en annan spelare eller av någon annan anledning och inte hittar kroppen. Så kan du ju alltid ropa till om någon är online på skype(Vilket du/ni använder hoppas jag), så kan vi hämta upp dig och ge dig vapen, ammo och det som behövs för att slippa börja om från början. :)

• Like 1

Nej vi har lugnat oss. Det ligger till så att vi spelade på en otroligt bra server först, en Amerikansk server. Vi hade en riktigt stor bas, och det var mest bara friendly spelare på den servern. Men adminen bytte till DayZ 2017 så då gav vi upp att spela där. Kändes helt värdelöst att förlora allt arbeta vi hade lagt ner. Vi hade 1 SUV, 1 quad, 2 helis, 2 bussar, 1 Ural, 1 Gaz, and 1 UAZ och nån till bil. Vi hade vapen, ammo, mat, dricka, medicin för att kunna sitta och grilla och sjunga visor i månader. Lite surt tyckte vi så vi letade en ny server och det kräves ett par server hopp innan vi hittade en perfekt server. Nu har vi hittat en men jag kan höra med Wedin, kanske kan hitta nånting under tiden.

Ok, jag förstår. Alltid tråkigt när någon/något pajjar med ens bas. Bara att säga till här på forumet när ni har börjat spela igen så möts vi upp.

Ok, jag förstår. Alltid tråkigt när någon/något pajjar med ens bas. Bara att säga till här på forumet när ni har börjat spela igen så möts vi upp.

Vi sitter faktiskt just nu och kollar igenom grejer, Laddar hem Isla Duala och Lingor, tänkte testa dem två. Det är bara för att testa och se om det kanske skulle vara nånting. Det kommer troligen sluta med att vi är på Chernarus för att den kartan är mycket större än alla andra vilket ger större chans för att ha en säker bas.

Edited by Snilex

Still recruiting players

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now