Jump to content
Alucardnasty

Server Quebecois Backinthedayz.ca cherche des players !!!!!

Recommended Posts

Bonjour je suis un joueur du Server Backinthedayz .ca MTL QC , (white list"ing) Je veux tout simplement vous dire que ce server es fantastique tres bon ping excellent pvp y manque juste un peu plus de monde bandits et heroes clan members ou "lone wolf" . Je cherche simplement a aider les proprio du server a avoir une communaute et un server avec une bonne population "base" francaise ou anglephone.

This Server need some north american players the server is east coast. French or english go register and hop in !!!!

Edited by Alucardnasty
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teamspeak server inclu avec plein de monde

ts.backinthedayz.ca

English speaking players are wanted. Its would be nice to see a new english team. Not everyone does speak english but there is alway someone willing to translate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The community is running 2 differents servers.

First is that one, whitelist, Classic, private hive, wonderfull admin etc etc

The second one is 80+ vehicules, no whitelist, private hive, same admins.

The second one is running events. We got racing, rally, deathmatch etc with prizes you can collect on the first one.

Comme j'ai ecris en haut. On roule 2 serveurs

Premier c'est celui qu'on parle en haut, whitelist, Classic, private hive, admins qui font une excellentes job

Le deuxieme est 80+ vheicules, aucune whitelist, private hive, les memes admins.

La difference c'est que ont roule des events sur le deuxiemes et les joueurs qui attendent la whitelist peuvent jouer dessus.

Par exemple ya eu des courses de chars filmer par un joueur en helico.

Ya des rally

Des courses de 4 roues

Les prix peuvent se reclamer sur un serveur ou l'autre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×