Jump to content

Forums Announcement

Read-Only Mode for Announcements & Changelogs

Dear Survivors, we'd like to inform you that this forum will transition to read-only mode. From now on, it will serve exclusively as a platform for official announcements and changelogs.

For all community discussions, debates, and engagement, we encourage you to join us on our social media platforms: Discord, Twitter/X, Facebook.

Thank you for being a valued part of our community. We look forward to connecting with you on our other channels!

Stay safe out there,
Your DayZ Team

Sign in to follow this  
NextGenVI

NL / BE Group

Recommended Posts

Hallo Nederlanders en Belgen.

Na een tijdje gestopt te zijn met dayz, ben ik weer begonnen met spelen. Helaas is mijn oude groep ook bijna volledig gestopt. Ik ben daarom opzoek naar nieuwe mensen die het leuk lijkt samen wat dayz te spelen. Als je met ons mee wilt spelen heb je alleen een mic nodig. We spelen in een vorm van gezelligheid, maar af en toe ook serieus. We spelen naast Dayz ook andere spelen zoals: AVA, LoL, Runescape, ARMA II, enzovoort. We hebben onze eigen teamspeak server. Het IP krijg je als je me toevoegt aan Skype: 'renodeleiderdorp' zet in het vriendenverzoek dat je opzoek bent naar een dayz groep. Als je eenmaal op onze teamspeak bent kan je connecten wanneer je wilt. Dus als je opzoek bent naar een volledig Nederlands / Belgische groep, voeg me toe en dan kunnen we zombies knallen. Maximaal 16 spelers gezocht.

Cya,

Reno

Sign in to follow this