Jump to content

Recommended Posts

Navn: Simon Fagerli

IG-Navn: [bH] pEar (BH er den gamle clantaggen, men clanen har gått i oppløsning desverre)

Alder: 19

Skype: sknf931

Steam: Skal finne senere, men sknf93 er brukernavnet og pEar er nicket.

Erfaring: Helt siden starten, har rundt 300 timer IG (A)

Skills: Spotter, scout, navigatør, sjåfør.

Rolle: Navigatør / Spotter / Scout

Favoritt våpen: L85 / M4A3 CCO

Har spillt med BH clan (Blood Hunters) der jeg var lederen og gikk rett og slett ut på samarbeid og hunte ned andre players. Er så erfaren som man egentlig får, kan navigere uten kart og kompass og er kjent med DayZ modden generellt. Spiller nesten hver dag (Har jobb men ellers). BH clanen ble nettopp splittet ettersom at enkelte ikke giddet mer pga hackere osv. Var en Engelsk basert clan, men har jo lyst på en norsk clan! :)

EDIT: Er fra Tromsø ^^

Edited by pEar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dæven, du gir jo ordet "erfaring" en helt ny betydning, haha! Kan trygt si at du er velkommen ombord! Kommer fra et oppløst engelsk squad jeg også :P

Spiller så og si hver dag, har en kompis som også spiller men han er ikke like aktiv som jeg er :)

EDIT: jeg er fra Bergen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Name:Sivert Brekke

Skype: Sivert

Brekke

in-game:SilentKick

age: 15

skype id: sivertbrekke

steam id:Urgekiller

experience:En måne

skills: navigatør og long range support

prefered role: Sniper / long range support

favorite weapon:MP5SD6 og M4A1 cco

Edited by Silentkick@nFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, jeg har spilt dayz i litt over to uker nå og jeg lurer på om jeg kan joine?

Jeg kan bruke de forskjellige våpen og har sett en del på youtube videoer som har hjulpet mye:)

Navn: Sebastian

Alder: 16

Bosted: Buskerud

Skype: Sebastian H Gronland

Steam Id: x_shg_x

Favoritt våpen: M4 SD og M9 SD

experience:16 dager

skills: sjåfør med bil, auto våpen

kan bruke kompass og kordinater

Edited by SHG96

Share this post


Link to post
Share on other sites

Name:Håvard Wathe

Skype: havard.wathne

in-game:Woppah

age: 14

steam id:TheMightyWoppah

experience:3 måneder

skills: Sniper og stealth

prefered role: Sniper / Flanker

favorite weapon:AS50 og M4a1 cco sd

Edited by woppah

Share this post


Link to post
Share on other sites

litt ung i forhold til meg hehe :P men siden jeg har gitt en på 15 sjansen til å bli med så kan jeg vel gi deg også en sjanse. adder deg på steam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei. Håper ikke alder har så mye å si. Har ikke spillt lenge men er ikke helt ukjennt med FPS og PK games. (face of mankind, AA/AA3, bf1942-bf3 ect.) Har bare 1 kamerat som spiller halveis aktivt og en til som nesten aldri får tid, så hadde vært kult å ha noen å spille med. Spiller nok 4-8 timer eller noe sånt hver dag. Mest på små servere hittill til jeg blir bedre kjent. Er som oftest i Stary eller på Balota airfield.

Name: Kim

in-game: D.C.D

age: 35

skype id: live:warwokus

experience: 10 dager ca

skills: CQC, melee, noe sniping. ganske kjent langs kysten og kan for tiden 1 vei opp til stary/NWA. Har bare prøvd sykkel av kjøretøy men det gikk ihvertfall greit nok.

prefered role: Spotter, CQC support, looting, flanking

favorite weapon: M4, AKM, AK74, øks

edit:

kan kart/kompass

Edited by D.C.D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Name: Hans/Wolfram

in-game: Wolfram

age: 23

skype id: wolframmington

steam id: 74wolfram

experience: Er ganske ny, har spillt i en stund, og føler at jeg mestrer spillet ganske greit=)

skills: Stealth, noe taktikk, CQC

prefered role: Assault, looter, flanker

favorite weapon: Øks og angrepsrifler

Finner alltid veien med kart og kompass. Driver å lærer meg koordinater, men er ikke helt stødig der enda.

Vil tørre å påstå at jeg kan basicen, og jeg har lest en del om spillet, slikt som guider og tutorials, samt sett en del videoer på youtube.

Spillet er knall, men det hadde vært enda bedre å ha noen trivlige folk å spille sammen med, da det kan bli litt tråkig å sitte alene i skauen og spise bønner:P

Edited by 74Wolfram

Share this post


Link to post
Share on other sites

Name: Stian Vatnaland

in-game: Mulix98/ Mulix_TDM

age: 15

skype id: Stian.vatnaland

steam id: Mulix98

experience: 6 months of gaming

skills: Combat,scavenger,Driver & Assult/medic

prefered role: Flanker

favorite weapon: m4a1 cco SSD/ alle assult rifler

er ikke redd for å springe ned i byer og militærbaser selv om det er snipere og andre personer i området. klarer lett å se folk og andre ting fra avstand. Jeg vet også hvor man kan få tak i ressurser og andre ting. jeg kan over halve kartet i hodet og kan lett finne biler og andre kjøreutstyr etter en restart av serveren. men jeg vil joine dere siden jeg er lei av å spille ensomt og vill ha noen folk å teame opp med ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Name: Peder Solås

in-game: Coolbreeze

age: 31

skype id: p_a_g_w_s

steam id: pagws

experience: Et par måneder

skills: Wheelman, scavenger, recon, flanking

prefered role: Ikke helt sikker enda, har bare spillt alene foreløpig. Men jeg kan tilpasse meg :-)

favorite weapon: Assault rifles

Jeg har spilt dayz alene siden jeg oppdaget modden, og har nå veldig lyst til å prøve teamplay. Jeg er ganske godt kjent med både spillet og kartet, så jeg kan klare meg tålig bra på egenhånd men jeg er og en lagspiller. Grunnen til at jeg har lyst til å bli med i ett lag er at det er gøyere å spille sammen med folk, og taktikk blir mer interresant med ett lag.

Edited by pagws

Share this post


Link to post
Share on other sites

name = mathias jensen

in game name = ejer - i am going to change that ...

age=15

skype name = mathiasjensen50

played 1½ month +

skills , pilot, flanker

i dont really have any profered role

favorite weapon = all kind of assault rifles...

im danish ...

i am good navigator and im goot at using compass and stuff ...

Edited by sofadrengen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, jeg er 13 år og spiller dayz ikke diss... Men vis noen føler for og spille meg så er skypen min saganusi321. Er ganske ny i spillet men kan basiken håper noen vil spille med meg eller lage en clan med meg... Takk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×