kamikazepowah 8 Posted October 14, 2012 (edited) old post Edited July 30, 2013 by kamikazepowah 1 Share this post Link to post Share on other sites
pEar (DayZ) 26 Posted October 14, 2012 (edited) Navn: Simon FagerliIG-Navn: [bH] pEar (BH er den gamle clantaggen, men clanen har gått i oppløsning desverre)Alder: 19Skype: sknf931Steam: Skal finne senere, men sknf93 er brukernavnet og pEar er nicket.Erfaring: Helt siden starten, har rundt 300 timer IG (A)Skills: Spotter, scout, navigatør, sjåfør.Rolle: Navigatør / Spotter / ScoutFavoritt våpen: L85 / M4A3 CCOHar spillt med BH clan (Blood Hunters) der jeg var lederen og gikk rett og slett ut på samarbeid og hunte ned andre players. Er så erfaren som man egentlig får, kan navigere uten kart og kompass og er kjent med DayZ modden generellt. Spiller nesten hver dag (Har jobb men ellers). BH clanen ble nettopp splittet ettersom at enkelte ikke giddet mer pga hackere osv. Var en Engelsk basert clan, men har jo lyst på en norsk clan! :)EDIT: Er fra Tromsø ^^ Edited October 14, 2012 by pEar Share this post Link to post Share on other sites
kamikazepowah 8 Posted October 14, 2012 Dæven, du gir jo ordet "erfaring" en helt ny betydning, haha! Kan trygt si at du er velkommen ombord! Kommer fra et oppløst engelsk squad jeg også :PSpiller så og si hver dag, har en kompis som også spiller men han er ikke like aktiv som jeg er :)EDIT: jeg er fra Bergen Share this post Link to post Share on other sites
kamikazepowah 8 Posted October 14, 2012 Kom igjen folkens! jeg vet dere har lyst! :D Share this post Link to post Share on other sites
kamikazepowah 8 Posted October 15, 2012 Trenger en til før vi kan begynne å spille som et squad, så tar vi selvsagt inn resten etterhvert Share this post Link to post Share on other sites
Silentkick@nFF 0 Posted October 15, 2012 (edited) Name:Sivert BrekkeSkype: SivertBrekkein-game:SilentKickage: 15skype id: sivertbrekkesteam id:Urgekillerexperience:En måneskills: navigatør og long range supportprefered role: Sniper / long range supportfavorite weapon:MP5SD6 og M4A1 cco Edited October 15, 2012 by Silentkick@nFF Share this post Link to post Share on other sites
kamikazepowah 8 Posted October 15, 2012 den e god! :P adder deg på steam og skype, så blir vi enig om en server Share this post Link to post Share on other sites
kamikazepowah 8 Posted October 16, 2012 105 view og kun to stykk som har lyst å være med? kom igjen folkens! vet dere har lyst :D 1 Share this post Link to post Share on other sites
SHG96 0 Posted October 16, 2012 (edited) Hei, jeg har spilt dayz i litt over to uker nå og jeg lurer på om jeg kan joine?Jeg kan bruke de forskjellige våpen og har sett en del på youtube videoer som har hjulpet mye:)Navn: SebastianAlder: 16Bosted: BuskerudSkype: Sebastian H GronlandSteam Id: x_shg_xFavoritt våpen: M4 SD og M9 SDexperience:16 dagerskills: sjåfør med bil, auto våpenkan bruke kompass og kordinater Edited October 16, 2012 by SHG96 Share this post Link to post Share on other sites
kamikazepowah 8 Posted October 16, 2012 Vi kan gi det et forsøk :P selv om du har litt lite erfaring 1 Share this post Link to post Share on other sites
woppah 0 Posted October 17, 2012 (edited) Name:Håvard WatheSkype: havard.wathnein-game:Woppahage: 14steam id:TheMightyWoppahexperience:3 månederskills: Sniper og stealthprefered role: Sniper / Flankerfavorite weapon:AS50 og M4a1 cco sd Edited October 18, 2012 by woppah Share this post Link to post Share on other sites
kamikazepowah 8 Posted October 17, 2012 litt ung i forhold til meg hehe :P men siden jeg har gitt en på 15 sjansen til å bli med så kan jeg vel gi deg også en sjanse. adder deg på steam Share this post Link to post Share on other sites
grandwokus@gmail.com 0 Posted October 28, 2012 (edited) Hei. Håper ikke alder har så mye å si. Har ikke spillt lenge men er ikke helt ukjennt med FPS og PK games. (face of mankind, AA/AA3, bf1942-bf3 ect.) Har bare 1 kamerat som spiller halveis aktivt og en til som nesten aldri får tid, så hadde vært kult å ha noen å spille med. Spiller nok 4-8 timer eller noe sånt hver dag. Mest på små servere hittill til jeg blir bedre kjent. Er som oftest i Stary eller på Balota airfield.Name: Kimin-game: D.C.Dage: 35skype id: live:warwokusexperience: 10 dager caskills: CQC, melee, noe sniping. ganske kjent langs kysten og kan for tiden 1 vei opp til stary/NWA. Har bare prøvd sykkel av kjøretøy men det gikk ihvertfall greit nok.prefered role: Spotter, CQC support, looting, flankingfavorite weapon: M4, AKM, AK74, øksedit:kan kart/kompass Edited October 29, 2012 by D.C.D Share this post Link to post Share on other sites
74wolfram 0 Posted November 6, 2012 (edited) Name: Hans/Wolframin-game: Wolframage: 23skype id: wolframmingtonsteam id: 74wolframexperience: Er ganske ny, har spillt i en stund, og føler at jeg mestrer spillet ganske greit=)skills: Stealth, noe taktikk, CQCprefered role: Assault, looter, flankerfavorite weapon: Øks og angrepsriflerFinner alltid veien med kart og kompass. Driver å lærer meg koordinater, men er ikke helt stødig der enda.Vil tørre å påstå at jeg kan basicen, og jeg har lest en del om spillet, slikt som guider og tutorials, samt sett en del videoer på youtube.Spillet er knall, men det hadde vært enda bedre å ha noen trivlige folk å spille sammen med, da det kan bli litt tråkig å sitte alene i skauen og spise bønner:P Edited November 8, 2012 by 74Wolfram Share this post Link to post Share on other sites
Mulix98 0 Posted November 24, 2012 Name: Stian Vatnalandin-game: Mulix98/ Mulix_TDMage: 15skype id: Stian.vatnalandsteam id: Mulix98experience: 6 months of gamingskills: Combat,scavenger,Driver & Assult/medicprefered role: Flankerfavorite weapon: m4a1 cco SSD/ alle assult riflerer ikke redd for å springe ned i byer og militærbaser selv om det er snipere og andre personer i området. klarer lett å se folk og andre ting fra avstand. Jeg vet også hvor man kan få tak i ressurser og andre ting. jeg kan over halve kartet i hodet og kan lett finne biler og andre kjøreutstyr etter en restart av serveren. men jeg vil joine dere siden jeg er lei av å spille ensomt og vill ha noen folk å teame opp med ;) Share this post Link to post Share on other sites
pagws 0 Posted December 2, 2012 (edited) Name: Peder Solåsin-game: Coolbreezeage: 31skype id: p_a_g_w_ssteam id: pagwsexperience: Et par månederskills: Wheelman, scavenger, recon, flankingprefered role: Ikke helt sikker enda, har bare spillt alene foreløpig. Men jeg kan tilpasse meg :-)favorite weapon: Assault riflesJeg har spilt dayz alene siden jeg oppdaget modden, og har nå veldig lyst til å prøve teamplay. Jeg er ganske godt kjent med både spillet og kartet, så jeg kan klare meg tålig bra på egenhånd men jeg er og en lagspiller. Grunnen til at jeg har lyst til å bli med i ett lag er at det er gøyere å spille sammen med folk, og taktikk blir mer interresant med ett lag. Edited December 3, 2012 by pagws Share this post Link to post Share on other sites
sofadrengen 0 Posted March 24, 2013 (edited) name = mathias jensenin game name = ejer - i am going to change that ...age=15skype name = mathiasjensen50played 1½ month +skills , pilot, flankeri dont really have any profered role favorite weapon = all kind of assault rifles...im danish ...i am good navigator and im goot at using compass and stuff ... Edited March 24, 2013 by sofadrengen Share this post Link to post Share on other sites
Chitarchius 0 Posted June 30, 2013 Hei, jeg er 13 år og spiller dayz ikke diss... Men vis noen føler for og spille meg så er skypen min saganusi321. Er ganske ny i spillet men kan basiken håper noen vil spille med meg eller lage en clan med meg... Takk. Share this post Link to post Share on other sites