Jump to content

Loleren

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Loleren

  • Rank
    On the Coast

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. Hello, this is again fans Dayz Standalone. We would like to ask you to consider the idea that the bullet hitting, for example, in a backpack, then it, things should not break all at once, and at random, in percentage terms. Things in my pants broke only when ingested pockets etc. The situation in the game world is so that people still kill each other in the hope that even though that may be, will survive. A bullet hitting breaks all away. Very much like to more realism in it. ______________________________________________________________ Здравствуйте, это снова фанаты Dayz Standalone. Нам бы хотелось попросить вас рассмотреть идею, о том, чтобы пуля попадая, например, в рюкзак, то в нем, вещи, должны ломаться не все сразу, а наугад, в процентном соотношении. Вещи в штанах ломались только при попадании в карманы и т.д. Ситуация в игровом мире состоит так, что люди всё равно убивают друг друга в надежде что хоть что ни будь, уцелеет. А пуля попадая ломает всё напрочь. Очень хотелось бы больше реализма в этом.
  2. Loleren

    Offer from fans for developers.

    Be sure to Read end of text, the text has a lot of good ideas, in my opinion. Thx.)
  3. Loleren

    Offer from fans for developers.

    City can conquer, sniper hiding from external attacks, but do not respond to external threat, the main force is the players themselves inside the city, NPCs react only to the threat Inside the city :) Everything been calculated only on internal order and not to the external!
  4. Offer from fans for developers.I bought a pre-release Dayz standalone.I and my friends are big fans.I would like to make a modest offers for the wonderful developers.PS - We will put translation here and origenal appeal as it is, if we do something incorrectly translated, then you can try to translate it)Thanks in advance. Предложение от фанатов для разработчиков.Я купил пре-релиз Dayz Стандалоне.Я и мои друзья большие фанаты.Хотелось бы внести скромное предложения для замечательных разработчиков.П.С. - Мы поставим здесь перевод и оригенал обращения как оно есть, если мы что то неправильно перевели, то, вы сможете попробовать перевести это )Заранее спасибо._____________________ Please forgive me for my english! :)I would like to make a suggestion to the test server. Create at least one city with NPCs, but not as in Epoche. City to be large, to be guarding the perimeter and inside the city. Should behave like people walking in different directions, communicate with each other. Respond to any manifestation of threats. Should overreact to drag weapons. However, they should open fire only if another man shot in the NPC or another person. Protection should ask about the reason for the newcomers arrive. Shoot from the aggressors and the most important thing to pursue them at least 3 km. A large force. Прошу простить за мой английский! :) Я хотел бы внести предложение, для тестового сервера. Создать хотя бы один город с нпс, но не как в Эпочье. Город должен быть крупным, должна быть охрана по периметру и внутри города. Должны вести себя как люди, ходить в разные стороны, общаться между собой. Реагировать на любое проявление угрозы. Должны остро реагировать на вытаскивание оружия. Однако открывать огонь они должны только если другой человек выстрелил в НПС или другого человека. Охрана должна спрашивать вновь прибывших о причине прибытия. Отстреливаться от агрессоров и самое главное ПРЕСЛЕДОВАТЬ ИХ как минимум 3 км. Большим отрядом. __________________ Снайперы на крышах, которые должны быть защищены стенами от внешнего мира, и работать внутри города. Snipers on the roofs that need to be protected by walls from the outside world, and work within the city. __________________ Никаких торговых НПС, люди должны сами заниматься бартером. Никаких денег. No trading NPCs, people should engage in barter. No money. __________________ Возможность выхода из игры входя в режим сна. Сон должен длится реальное время и восстанавливать жизни постепенно. Примерно 7 часов. Way out of the games come to sleep. Sleep should lasts real time and restore life gradually. About 7 hours. __________________ Новые зоны с повышенным содержанием зомби (Более сильными и умными.) и дорогого лута. Зомби должны вставать после того как они умерли раз, случайным образом, это же зомби, они должны веять страх, страх что они снова восстанут!!!!! Город это - "Буферная зона". Люди смогут собираться и договариваться для рейда в зоны. New areas with a high content of zombies (more strong and smart.) And expensive loot. Zombies have to get up after they died again, randomly, it's a zombie, they must winnow fear, fear that they shall rise again!! This city - "buffer zone". People will be able to meet and negotiate in a raid zone. __________________ Персонаж должен менять анимацию, когда его ранили или его подстрелили. Боль должна быть видна. Character must change animation after he was injured or shot. Pain should be visible. __________________ Если буферная зона будет сильно нагружать сервер присутствием людей, то можно создать ещё один такой же, но в другой части карты. Они должны находиться вдали друг от друга. If the buffer zone will hog server presence of people, you can create another of the same, but in other parts of the map. They should be placed away from each other. __________________ НПС в буферной зоне, должны убивать приходящих зомби. Бои должны быть не заскриптованными. Зомби в за городом "Буферной зоны" должны спавн не постоянно. И не перед стенами. Они должны спавн за 300 метров от стен и постепенно подходить к городу. Даже возможно бродить вокруг. NPCs in the buffer zone must kill zombies coming. Fights should not be scripted. Zombies in town "buffer zone" should not always spawn. And not before the walls. They should spawn 300 feet away from walls and gradually approach the city. It is even possible to hang around. __________________
×